Mini zakupy (znowu... :P )

Hej!

Jak tam mija wam niedziela? U  mnie całkiem spokojnie. Pogoda nie rozpieszcza... 3 stopnie na plusie, ale jakoś tak zaczyna się chmurzyć. Na szczęście śniegu już nie ma, więc trampki zagościły na moich stopach :D Cudowne uczucie  :P

Nasz projekt związany z praktykami jest powoli realizowany. Kłótnie i afery poszły w niepamięć. Nadchodzący tydzień zapowiada się pracowicie, przygotowanie kolejnych zajęć, koła...krótko mówiąc- sporo nauki. Z ogromnym utęsknieniem czekam na długi weekend majowy :P 


Dziś przychodzę z kolejną porcją zakupów :) Nie ma tego dużo, więc szybko nam to pójdzie  :) Zaczynajmy:

W pasmanterii kupiłam wełnę do filcowania na sucho i specjalną igłę:


Jeśli coś mi z tego wyjdzie, to oczywiście pokażę to na blogu :P 

Biedronka:

Wszystkie już chyba wiemy, że Biedronka ma coraz większy asortyment, a w gazetkach aż roi się od nowości. Ja wleciałam tam tylko na chwilę, ale jeszcze tam wrócę :P


Pachnące kryształki były na przecenie- około 2 zł o ile dobrze pamiętam.

No i oczywiście SH :)


To był dzień wyprzedaży, wszystko było obniżone o 50%


Mini tablica....no po prostu nie mogłam się oprzeć :P


Suchy szampon o boskim zapachu :)


Chłodząca sól do stóp.

Pachnąca saszetka.


To jeszcze nie koniec :P


Za to wszystko zapłaciłam może około 4 zł- nie pamiętam dokładnie...


Te malutkie serduszka są otwierane  :P





I to by było chyba już wszystko :) A jak tam u was? Kupiłyście coś ostatnio? A jak tam pogoda? 

A! I od dziś dostępna jestem także TU :) Zapraszam :)

Życzę miłej i pogodnej niedzieli.....u mnie właśnie sypie grad. Czy ta wiosna kiedyś przyjdzie?!
Trzymajcie się i do następnego :***

11 komentarzy:

  1. Ola ja też chce tak tanio kupić the body shop :) Ale tak na serio to pamiętaj o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym o Tobie zapomnieć mogła? Nie ma takiej opcji :*

      Usuń
  2. ten wisiorek z wąsami jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, szkoda ze u mnie nie ma takiego sh, gdzie sa tak eksttra promocje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy ;D Urocza mini-tablica *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a mini tablica, to chyba moja ulubiona rzecz kupiona ostatnio w SH :D

      Usuń
  5. gdzie żeś taką tanią biżuterię dorwała? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SH nie takie okazje można dorwać :P Choć nie powiem...czasami trzeba się naszukać :P

      Usuń