Dzisiejsze nowości :) - czyli mini zakupy

Hej wszystkim!! :)

Jak wam mijają wakacje? Moje dzisiejsze plany...niestety przez pogodę niewypaliły ;/ Weekend piękny- słoneczny, ciepły i właściwie wykorzystany. Wczoraj też nawet ładnie było...a dziś już szkoda gadać. Całe niebo pokryte chmurami, a do tego jest strasznie duszno i raczej się zbiera na deszcz:(    


Na pocieszenie poszłyśmy na zakupy :) W sumie nic specjalnego, ale zawsze coś  :P

Pierwszy sklep Biedronka. O! Jak mi się sytuacja tam przytrafiła. W sklepie są duże przeceny, więc i ludzi całkiem sporo. Chodzimy sobie z mamą, oglądamy różne rzeczy.... Dochodzę do torebek, podnoszę jedną...ale jakaś taka ciężka mi się wydawała...Była otwarta, patrzę do środka...a tam dokumenty, pieniądze, portfel, telefon i inne pierdoły. Rozglądam się, ale wokół mnie nie ma żadnej pani, do której ta torebka mogłaby należeć. Idę do kasjerki, mówię jej jaka sytuacja, ochroniarz zabiera torebkę. Jakieś 15 minut póżniej widzę starszą panią, która rozgląda się nerwowo po całym sklepie. Podeszłam do niej powiedziałam co i jak. Pani cała szczęśliwa rzuciła mi się na szyję, dziękowała...a kiedy już byłyśmy w samochodzie i prawie wyjażdżałam z parkingu starsza Pani przybiegła z czekoladą jeszcze raz dziękując za wszystko :) 


No, a teraz może przejdźmy może do sedna- czyli moje łupy:

Naklejki dekoracyjne z sowami po 1 zł :) 



Piasek dekoracyjny również po 1 zł.



Kolejne naklejki- 1.20 



I już jako ostatni...możecie się śmiać...ale, no nie mogłam się oprzeć  :P (4.90)



Po drodze weszłam jeszcze do drogerii, chciałam tylko spytać się czy mają pewną rzecz, no ale jak to tak wyjść z pustymi rączkami? Nia da się! :)



Balea- cudny zapach (4.70)



Venita pianka koloryzująca- 9.99



Opaska z drucikiem- 4.99
Na żywo jest o wiele ładniejsza, a kolor jest mocny i neonowy :)



Bransoletka koronkowa- 2.99 Tu kolor też niestety przekłamany...bransoletka jest pomarańczowa (neon)




I to tyle :) Nie za dużo, ale humor od razu lepszy :)
Trzymajcie się i do następnego :) 

29 komentarzy:

  1. fajne zakupy! Też mam tę pianke z Venity, ale kolor różowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy ;) Moja koleżanka też miała tą piankę z Venity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Dużo już o nich czytałam i słyszałam :P

      Usuń
  3. fajny incydent Ci się przytrafił:)
    a te naklejki z tymi misiami i w ogóle to też z Biedronki???
    pozdrawiam:)
    http://wszystkoczegochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. He he he :) Też mi się podobają...i do tego za jakie pieniążki :D

      Usuń
  5. ale miła sytuacja, szczególnie z tym podziękowaniem i jej radością :-)
    a co to jest to z myszką miki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to było bardzo miłe :) A to z myszką Minnie...to UWAGA cytuję z opakowania : Perfumy damskie :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Teraz coraz częściej i w większej ilości są dostnępne kosmetyki tej firmy. Z pewnością znajdziesz je w sklepikach z rzeczami/ chemią z Niemiec. U mnie Pani była na tyle miła, że jak powiedziałam czego szukam, a ona to znajdzie, to sprowadzi mi to do sklepu :) Niedawno otworzyli u nas swój sklepik i chcą sobie klientów zdobyć...ja już mogę powiedzieć, że będę stałym bywalcem w ich sklepie :D

      Usuń
  7. Piaski dekoracyjne są rewelacyjne! I kosztowały tylko 1zł...
    :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda są super i aż jestem zdziwiona, że jeszcze po tej cenie je dorwałam :)

      Usuń
  8. no właśnie ostatnio widziałam te piaski. są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy! a Myszka Miki to zapach? jak pachnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, myszka Minnie to perfumik. Zapach- kwiatowy, świeży, całkiem przyjemny :)

      Usuń
  10. wow, naklejki za 1zł! ja kiedyś kupiłam ptaszki, ale za ponad 6zł. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wyglądają te piaski :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. tanie rzeczy złowiłaś :) świetne :)

    OdpowiedzUsuń