Coś dla oka... :)

Hej  :) 


Kiepska pogoda pokrzyżowała nam plany...Miało być miło i na luzie...a jest deszczowo. Zawody wędkarskie na morzu taty i brata odwołane z powodu sztormu, z grilla też nici... ;/  Po tym ciężkim tygodniu każdemu z nas przydałby się mały odpoczynek- no cóż, może innym razem. 

Dziś chciałam wam opowiedzieć trochę o moim doświadczeniu z soczewkami...a w zasadzie z "dodatkami" do nich  :P 

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą 1001 soczewek i dostałam wtedy taką paczuszkę:



To może najpierw zaczniemy od tego różowego pudełeczka :D 



To mały zestaw podróżny. Mi bardzo się przydał i świetnie się sprawdził. 
Po otwarciu wygląda tak: 
 

W środku mamy małe lusterko, pojemnik na soczewki, 2 pojemniczki na płyn i pęsetkę :)
Całość jest wykonana bardzo dobrze. Pudełko ma solidne zamknięcie i nie musimy się martwić, że podczas podróży coś z niego wyleci.



Pojemnik na soczewki ma specjalne oznaczenia. Ja noszę soczewki o tej samej mocy, więc dla mnie akurat to nie ma znaczenia. Pojemnik jest szczelny, nie wypływa z niego płyn. 




To różowe maleństwo ma wiele zalet. Dzięki niemu miałam wszystko w jednym miejscu. Ja jestem dość roztrzepana, często gdzieś coś położę....a potem godzinami szukam :P Dodatkowo- świetnie nadaje się do zabierania w podróż. 

Ja wyjeżdżałam na weekendy, więc zamiast całej butli płynu- nalewałam go sobie do specjalnych pojemniczków. Staczało idealnie...a ja miałam w torbie/walizce więcej miejsca na inne rzeczy  :P Podsumowując: nie dość, że pudełeczko prezentuje się naprawdę ładnie, to jeszcze jest funkcjonalne. Polecam  :D

Kolejnym produktem jest właśnie płyn do soczewek:




Płyn jest bardzo ważny przy stosowaniu soczewek. Potrzebny jest nie tylko do przechowywania soczewek, czyszczenia ich, ale także do nawilżania i dezynfekcji. 



Płyn zapakowany był w kartonik, a dodatkowo zabezpieczony folią- dzięki temu mamy pewność, że nie został wcześniej otworzony. 
 

Po rozcięciu kartonika naszym oczom ukazuje się całe mnóstwo przydatnych informacji:



Dodatkowo w kartoniku znajduje się pojemnik na soczewki:




Płyn do pielęgnacji Zero- Seven Refreshing u mnie sprawdził się rewelacyjnie. Dobrze radził sobie z czyszczeniem soczewek. Nie czułam żadnego podrażnienia, nie szczypały mnie oczy. 



Dodatkowo zapewniał nawilżenie, przez co nie odczuwa się dyskomfortu związanego z suchością. 
Specjalna formuła NO RUB umożliwia nam pozbycie się nieczystości i osadów białkowych z soczewek oraz ich dokładną dezynfekcję bez konieczności czyszczenia mechanicznego. 



Płyn jest bardzo wydajny, a do tego jest niedrogi. Zamknięcie buteleczki jest mocne. Płyn działa tak jak należy. Moim zdaniem dobrze radzi sobie z zadaniami, do których został stworzony. Ja jestem z niego zadowolona. 


Te i inne produkty znajdziecie na stronie 1001 soczewek. Serdecznie zapraszam  :)

Pamiętajcie, że oczy są bardzo ważne i należy o nie dbać- zwłaszcza jeśli nosicie soczewki. Ogromnie ważną rolę odgrywa tu właśnie odpowiednia higiena. Nigdy też nie dobierajcie soczewek same- od tego są specjaliści. Oni wam pomogą, doradzą i dobiorą soczewki o właściwych parametrach. 


http://www.1001soczewek.pl/index.html


Nosicie soczewki? Może dopiero się zastanawiacie nad ich kupnem? 
A co sądzicie o tych produktach? 

Trzymajcie się i do następnego :***

26 komentarzy:

  1. Nie noszę soczewek ale fajnie się prezentuje to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie noszę soczewek, ale dla tych co noszą przyda się taki gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to dobrze, że moje patrzałki są jeszcze zdrowe :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dla osób noszących soczewki zestaw podróżny jest idealnym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram dla noszących to świetne rozwiązanie :)

      Usuń
  5. Nie noszę soczewek, ale taki zestaw podróżny z pewnością jest wielkim ułatwieniem podczas wyjazdów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D U mnie sprawdza się świetnie- wrzucam do torebki i jestem gotowa do wyjazdu :)

      Usuń
  6. Świetne to pudełko :-) Przydałoby mi się takie na soczewki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D To duże ułatwienie podczas różnych wyjazdów i nie tylko oczywiście :)

      Usuń
  7. to pudełko jest prześwietne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że znalazłaś odpowiedni "sprzęt" dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja i mój brat mamy właśnie ten płyn i u nas też się sprawdził. Mimo, że nie kosztował majątku, to jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie wiedziałam, że są takie zestawy podróżne. Od kiedy moj płyn do soczewek rozlał się w walizce, to w podróż zabierałam okulary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie widziałam, że są dostępne takie zestawy podróżne. Fajny gadżet- uważam, że warto mieć coś takiego :)

      Usuń
  11. oj niestety mi nie są potrzebne ,ale całkiem fajnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  12. nie noszę soczewek ale gratuluję Ci współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współpracy ja nie noszę soczewek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się po co ta pęsetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nią wyciągać soczewki z pojemniczków :) Czasami ciężko je złapać, zdarza się też, że przywierają do ścianki pojemniczka przy wyciąganiu- wtedy pęsetka może pomóc :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę zaopatrzyć się w taki zestaw i ostatnio zauważyłam, że soczewki miesięczne nie tylko są bardziej opłacalne, ale i wygodniejsze, ponieważ nie trzeba ze sobą zabierać dużego pudełka z soczewkami na każdy dzień. Najlepszą opcją dla mnie byłyby takie soczewki https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-24-h/6870-ultra-hd-overnight.html które nosi się przez 24h.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie wiem czy się zdecyduję na soczewki, póki co noszę okulary. Czytałam też na stronie Dbam o oczy , że istnieją takie suplementy, które wspomagają prawidłowe funkcjonowanie wzroku. Chyba zacznę je brać, bo nie chce by się pogorszyło

    OdpowiedzUsuń