Nowinki ze skrzynki ;)

Hej  :D 

Jak leci? Nie wiem jak u was, ale u mnie pogoda jest po prostu przepiękna :D Jak tak ma wyglądać jesień- to ja jestem za! :) 

Ostatnio ciągle mi humor dopisuje. Weekend spędziłam w świetnym towarzystwie, uśmiałam się do łez...a do tego coraz bliżej święta  :) Już tylko 100 dni :D 

Dziś chciałam wam pokazać, co do mnie ostatnio dotarło drogą pocztową  :)

Pierwsza paczka pochodzi ze sklepu Rosegal 


A oto, co sobie wybrałam:




Muszę wam powiedzieć....że w tym zegarku jestem zakochana  :D Strasznie mi się podoba i świetnie wygląda:




Jak wiecie- ja biżuterię uwielbiam, więc oto moje kolejne łupy:




Na stronie Rosegal jest mnóstwo błyskotek i nie tylko...więc zapraszam  :)


http://www.rosegal.com/

A teraz moja druga paczka:


A co się znajduje w środku? Już wam pokazuję: 


To naklejka na ścianę. Tekst chyba wszystkim znany... ;) Jak tylko ją przyczepię, to pokażę wam efekt końcowy  :)

Więcej o samej współpracy i naklejce opowiem wam przy recenzji. A tym czasem zapraszam na stronę Akatja.


No i to by było na tyle :) Jak wam się podobają moje nowości? Znacie te sklepy? Co o tym wszystkim sądzicie?

Trzymajcie się i do następnego :***

34 komentarze:

  1. uwielbiam motywy czaszek, super zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zegarek i ta czaszka mmm.... sprawiają wrażenie wyjątkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny napis, ciekawa jestem jak się zgra z wystrojem pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne przesyłki :) Bardzo fajny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zegarek jest świetny :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dużo fajnych nowości ! ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. ohoh jestem ciekawa jak wypadnie naklejka... i czy bedzie widać że... no ze to naklejka ;p jakkolwiek głupio to brzmi ;p

    obs leci bo musze byc na bieżąco :))

    Pozdrawiam i zapraszam zannxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Intryguje mnie naklejka ścienna :) Czekam na efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny masz ten zegarek z czachą ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nabytki. Zwłaszcza kolczyki wkrętki i zegarek. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta naklejka na ścianę, niestety u mnie by nie pasowała, bo mam tapety na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek bardzo odważny, inny i ciekawy ;) Nawet mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).

    fajny zegarek!!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjny wzór na zegarku!

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna paczuszka :) cudowny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zegarek muszę zajrzeć do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń