Przesyłeczki :)

Hej dziewczyny!!!!


Co u Was słychać? Ja mam sporo pracy na uczelni, a wszystko przez to, że kilka przedmiotów kończy mi się już w grudniu. Projekty, eseje i koła...no ale co poradzić ;) Póki co mam na szczęście same dobre oceny, więc nie ma co narzekać  :) 

Zanim przejdę do sedna sprawy...muszę Wam wspomnieć o jeszcze jednej, bardzo ważnej sprawie  :)
Do ŚWIĄT pozostało już jedynie 38 dni :D Jeszcze troszkę i zaczynam ozdabiać pokój :)

A teraz do rzeczy :) 
Ostatnio przybyło do mnie kilka paczuszek. Oto i one:

Pierwsza z nich...pyszna i chrupiąca przesyłka od firmy mixit:


 A co było w kartoniku?
Skomponowane przeze mnie musli :)




Moją opinię poznacie już niedługo, a tym czasem zapraszam was na stronę firmy KLIK.
Możecie skomponować własne musli, bądź skorzystać z gotowych mieszanek. Znajdziecie tam również inne pyszności :) 

http://www.mixit.pl/


Kolejna przesyłka przywędrowała z Wydawnictwa Znak:



Z książkami tej autorki jeszcze styczności nie miałam. 
Tym bardziej się ucieszyłam, że mogę poznać jej twórczość :) 






 Zostało mi już tylko kilka stron do końca książki, także...spodziewajcie się recenzji :)

Zachęcam was też do odwiedzenia strony Wydawnictwa Znak. Często można trafić na świetne promocje, tak jak teraz: - 50% na ponad 300 tytułów :)

http://www.znak.com.pl/


I już o ostatniej paczuszce jaka do mnie dotarła z firmy hairinventure:


Jesteście ciekawe co jest w środku? To już wam pokazuję:





Dokładny opis i działanie termo- czepka znajdziecie na tej stronie : KLIK 

Znacie te firmy? Miałyście te produkty? Co o nich sądzicie? 

Na dziś to tyle. Trzymajcie się i do następnego :***

31 komentarzy:

  1. miłego testowania :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyłam na to musli ;) kuszące i ładnie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania. Jestem ciekawa jak książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się bardzo ciesze że własnie Święta zaraz się zaczną, już się doczekać nie mogę ; )
    O tej książce nie słyszałam ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mieszanka suszonych owoców super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe przesyłeczki :) Udanych testów !

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie ten rok zlecial i to bardzo :) milego testowanka
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne przesyłeczki- życzę miłych testów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe przesyłki :) Czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach sama bym wszystkie te przesyłeczki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulację współprac :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne paczuszki ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a nie znam i nie miałam... życzę, by Ci się sprawdziły:)
    Serdecznie gratuluję wyników na uczelni!

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze zawsze dostajesz paczki !
    Jak ty to robisz!?
    wychodzisz w ogole z domu ? :P ihihihih
    hehe :)
    super akcja z tymi płatkami !!!!
    czekam na notkę poświęconą właśnie temu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się kiedyś nad tym własnym musli, więc czekam na recenzję, jak im to wychodzi ^^

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sama się zbieram do zrobienia zamówienia na musli :D

    OdpowiedzUsuń