Spotkanie blogerek :)

Hej  :D 


Co tam słychać? U mnie....sesja :P Już kilka zaliczeń mam za sobą. Wszystko idzie zgodnie z planem :) Wczoraj miałam spotkanie z promotorem i muszę wam powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Pochwalił, piąteczkę wpisał i mam działać dalej :D 

No, ale teraz przejdźmy do rzeczy jeszcze bardziej przyjemnych :P A mianowicie do spotkania blogerek, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. 

Zdjęcia niestety pożyczyłam od dziewczyn... Gdyby nie one...nie miałabym wam co pokazać. Ja wiecznie jestem zakręcona i oczywiście zapomniałam, że baterię w aparacie należy raz na jakiś czas jednak naładować :P   

Spotkanie odbyło się w Słupsku w Herbaciarni w Spichlerzu. Miejsce bardzo przyjemne, urokliwe i klimatyczne. Bardzo mi się tam podobało. I choć Słupsk nie jest mi obcy, to akurat tam byłam po raz pierwszy. I na pewno nie ostatni :) 




Wybór był trudny, ale w końcu skusiłam się na kawę i ciacho. Wszystko było pyszne :) 
Atmosfera była super. W spotkaniu wzięło udział 12 dziewczyn. Pogawędkom nie było końca :D 





Najważniejsze jednak były zwierzaki ze Schroniska w Słupsku. Udało nam się zebrać zarówno pokarm, jak i koce. Całkiem sporo się tego nazbierało :)



Były oczywiście upominki od sponsorów, był też makijaż... Krótko mówiąc było super :D





Ja niestety musiałam wyjść troszkę wcześniej. Czekało mnie mnóstwo nauki :/ 
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :D Miło było się z Wami zobaczyć, pogadać :D 
A oto, co przywiozłam ze sobą (oprócz dobrego humoru i pozytywnej energii oczywiście ) :









 

Wielkie podziękowania dla: A-Z Medica, RevitaLash, Dermaglin, Nanshy, Verona Cosmetics ,
oraz dla wszystkich dziewczyn za miły czas i super towarzystwo :* 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

 

21 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie udane ;) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa kremu Noscar i pędzla Nanshy :) u mnie też sesja niestety pełną parą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać że humory dopisywały. Zazdroszczę możliwości uczestnictwa w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym kiedyś mieć możliwość udziału w takim spotkaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas spotkanie w marcu na Dzień Kobiet

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna relacja, spotkanie na pewno było miłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością było super
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA Fashion ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna akcja ze zwierzątkami, świetne kosmetyki. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkanie to zawsze fajna sprawa. ;] Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że spotkanie udane :) Buźki uśmiechnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczne miejsce, widać tez, ze spotkanie udane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych testów! :-) SPotkanie udane, zwierzaczki zadowolone - super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale swietne wydarzenie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Po wpisie odniosłam wrażenie, że bawiłyście się dobrze, a spotkanie należało do udanych eventów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że spotkanie jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie,że miło spędziłyście czas i że mogłaś je poznać :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne spotkanie , połączenie przyjemnego z pożytecznym !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że spotkanie udane :)

    Całkiem przypadkiem a znalazłam fajnego bloga. Zostaję i będę często do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń