Przenośne ładowanie :)

Hej  :) 


Dziś przychodzę do was z recenzją przenośnej ładowarki od IziGSM. Ja już od jakiegoś czasu rozglądałam się za takim gadżetem. Często było tak, że spędzając cały dzień na uczelni- pod koniec dnia zostawał mi 1% baterii....a do domu daleko :/ 

I tu z pomocą przychodzi nam Power Bank. Jest to uniwersalna bateria, która pozwala nam naładować między innymi telefon, czy tablet bez konieczności podłączenia urządzenia do prądu.



Jestem bardzo zadowolona z tej ładowarki. Dziwię się sobie, że wcześniej nie skusiłam się na to  cudeńko. Ja cierpię na chroniczne wyładowanie baterii w telefonie  :P Taką ładowarkę możemy zabrać ze sobą wszędzie. 


Power Bank jest porządnie wykonany, do tego moim zdaniem całkiem przyjemny dla oka. Nie zajmuje wiele miejsca- jest na prawdę cieniutki i poręczny. Włączamy i wyłączamy go na panelu dotykowym.


Mogłam ładować swój telefon w wielu różnych sytuacjach. Dla mnie ratunkiem jest przede wszystkim w podróży. Wszystko działa idealnie. Bateria w telefonie naładowana jest do pełna, a ja nie muszę się martwić i oszczędzać mojego aparatu :)


Power Bank nadaję się nie tylko do telefonów. Dla mnie to na prawdę świetne rozwiązanie. Jeśli planujemy wyjazd na przykład gdzieś pod namiot ( o ile oczywiście pogoda na to pozwoli) to taka ładowarka będzie idealnym rozwiązaniem. 


Power Bank można podpiąć pod komputer lub do kontaktu. Ładuje się bardzo szybko, więc po chwili jest gotowy do pracy na pełnych obrotach.




Moja ładowarka pochodzi ze sklepu IziGSM. Znajdziemy tam nie tylko takie ładowarki, ale mnóstwo innych gadżetów do telefonu. Warto zobaczyć co w ciekawego w swoim asortymencie ma sklep, a więc serdecznie zapraszam: KLIK 


http://www.izigsm.pl/


A wy? Macie Power Banki? Korzystacie z nich? Co sądzicie o takich przenośnych ładowarkach? 
Znacie sklep IziGSM?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

21 komentarzy:

  1. nie mam ale chetnie bym przygarneła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa :) też muszę w coś takiego zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa taka ładowarka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo fajna rzecz ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega przydatne urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powerbank w dzisiejszych czasach to prawdziwy niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tą ładowarką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dawna myślę nad taką ładowarką, bo mam obsesję na punkcie siedzenia w internecie jak gdzieś jestem, a bateria jak bateria, szybko się zużywa :)

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    http://moskwasworld.blogspot.com/
    Dopiero niedawno odnowiłam bloga i liczę na jakieś wsparcie, bo przez nieobecność straciłam dużo czytelników :( Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam od niedawna i uwielbiam, mega przydatna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w domu 2 powerbanki (jeden noszę zawsze w torebce) i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  11. sama mam taką ładowarkę i niezdecydowanym bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne urządzenie, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam ale w sumie jest bardzo przydatnym gadżetem :)
    Obserwuję! :D http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od jakiegoś czasu zbieram się w sobie, żeby kupić ten gadżet, ale jakoś mi tak jest nie po drodze :)
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam, ale zastanawiam sie nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy gadżet ;) Ogólnie to jestem gadżeciarą i bardzo lubię takie przedmioty ;) Już od dawna zastanawiam się nad zakupem takiej ładowarki i zaciekawiłaś mnie tym modelem ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń