Wielkie...wyprzedażowe zakupy :)

Hej :D


Jakiś czas temu wspominałam wam o moich zakupach poczynionych przez przypadek :D Jeden ze sklepów likwiduje swoje kosmetyczne stoisko i w związku z tym cała chemia była przeceniona na -50%. 

Cóż mam powiedzieć....żal było nie skorzystać :D Myślałam, że kupię tylko kilka rzeczy...a skończyło się na tym, że wyszłam z 3 siatami produktów, a za wszystko zapłaciłam około 105 zł. Oto moje nowości:


Ok, to teraz po kolei:

Chusteczki nawilżone za 2.80zł Wzięłam 2 opakowania.


 Lakiery do włosów 2 butelki razem 8zł


Pianki do golenia- różowe po 2.25 a zielona po 3.50zł


Antyperspiranty w kulce- każdy po 2.25zł


Jeszcze jedna kulka po 2 zł i pianka do mycia twarzy po 4.50zł 
 

 Żel do mycia twarzy za 4 zł i pianka- 4.50zł


Kilka produktów do higieny intymnej. Zarówno żele jak i emulsje były po 4.40



Tu na zdjęciu widać jeszcze szampon Balea za 4.95zł 


Następnie mamy mydełka Balea za 2.50 i pumeks za 2 zł:




To jeszcze nie koniec ;) Pasty Meridol i Sensodyne dla mojej mamy. Meridol- 1.45, Sensodyne- 4.95, Colgate- 4.20


Tabletki do zmywarki- 10 gr za sztukę.

 
 I już na koniec mamy koncentraty do płukania tkanin za 2 zł


Płyn do płukania- 2.50zł
 

Płyn do czyszczenia kuchni 2.50zł oraz koncentrat za 2zł
 

Płyn do czyszczenia różnych powierzchni 2.50 zł
 

Oooo :) I to całe moje przypadkowe zakupy :D Co myślicie? 
Wpadło wam coś w oko? 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

42 komentarze:

  1. żal by było nie skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne łowy! Ja chyba w przyszłym miesiącu wybiorę się z mężem za granicę, to zażądam wizyty w DM :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :D Wizyta w DM musu być :) I to nie jedna ;P

      Usuń
  3. Sporo tego i jakie ceny, widać bardzo się opłacało

    OdpowiedzUsuń
  4. Za takie ceny warto robić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości :) ceny rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. sama bym skorzystała z takiej okazji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ha ha :D Powiem szczerze...że mało brakowało, a też bym tira musiała wynająć :P

      Usuń
  8. świetne rzeczy w super cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, szczęście się do Ciebie uśmiechnęło. super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna okazja i tak mało wydałaś, a Białego Jelenia za takie ceny też brałabym w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takiej okazji sama bym chętnie skorzystała

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceny niższe niż w DM, więc zrobiłaś świetny deal :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Antyperspiranty w kulce z Balea u mnie się spisują dobrze, dają odpowiednią ochronę i komfort:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :D Zaszalałaś - trzeba przyznać.

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę zakupów, świetna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale dobra okazja, sama bym pewnie poszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezłe zakupy :) Rzeczywiście żal byłoby nie skorzystać z takiej okazji, ceny mega kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna okazja :) Sporo zaoszczędziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ceny szalone! dobrze że mnie tam nie było bo mój portfel by tego nie wytrzymał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle produktów z Balea, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne ceny, więc żal byłoby nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń