Szybkie zakupy w SH :)

Hello :D 

Dziś przychodzę do was z moimi nowościami z SH :D Dawno nie było takiej notki, wiec trzeba nadrobić zaległości :D 

Nie ma tego dużo, bo większość jest w praniu...dlatego teraz pokażę wam to, co mogę :D 
To co? Zaczynamy?

Upolowałam 3 lekkie sukienki za wagę. Zapłaciłam za nie około 6 zł:


Cztery pary spodni. Spodnie dorwane na przecenie- każda para za 5 zł. Wszystkie były nowe, jeszcze z metkami :)




Tutaj dwa ciuszki na wagę. Całość też wyniosła jakieś groszowe sprawy:



Na koniec mam to:



Torba Michael Kors. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy to oryginał, czy też nie... Nie jest zniszczona, jest bardzo pojemna i zapłaciłam za nią 5 zł :)   

A jak tam u was? Upolowałyście coś ostatnio w SH ?

Na dziś to tyle :)
Trzymajcie się i do następnego :***

35 komentarzy:

  1. Sukienki mają piękny wzór! Uwielbiam sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W porównaniu z Twoimi łupami w moim mieście w SH sprzedają same szmatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki mają Cudne wzory ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne "łupy" :) Koszula mnie zauroczyła :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne łupy :) Nowe spodnie po 5 zł, dlaczego w sh w moim mieście nie ma takich cudów? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie zawsze można trafić na takie perełki ;) Ale ja nie tracę wiary :P

      Usuń
  6. Niesamowite zakupy :) U mnie asortyment nie jest tak fajny... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale łupy! Niestety w każdym SH ktorym byłam same szmatowate rzeczy zostały :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki i koszulka bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torba! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka zwłaszcza ta niebieska wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w szoku! :D Jak Ty to wyszperałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzoskwiniowa koszula wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. łososiowa ( u mnie na monitorze na taką wygląda ) koszula jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kors za 5 zł? szczęściara z Ciebie, super łowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ci zazdroszczę tej torebki <3 Ja też co nieco ostatnio upolowałam w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Czyli widzę, że nie tylko mi zakupki się udały :)

      Usuń
  16. ooooo wwwwwwow. Mistrz! Torebkaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. i niech ktoś mi powie, że SH są passe:) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha ha :D Ja też uwielbiam :) Takie cudeńka można dostać dosłownie za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow rewelacyjne te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mów szybciutko gdzie ten SH ! Bo te co ja odwiedzam to słabo słabo.. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle niezłe łupy :) Spodni zazdroszczę bo zawsze mam problem kupić jakieś fajne :P

    OdpowiedzUsuń