Dziś będzie kosmetycznie :)

Hej :D 

Dziś chciałam poopowiadać wam o kilku produktach marki Revers Cosmetics. Produkty testuję już od dłuższego czasu i chętnie podzielę się z wami moją opinią na ich temat. 

Nie znałam wcześniej tej marki. Tym chętniej zabrałam się do testów. Do swojej dyspozycji miałam bazę, puder, korektor, liner i pomadkę. 


Zacznę od pudru ryżowego. Ten kosmetyk świetnie się u mnie sprawdził. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię tego typu pudry. Świetnie matuje i utrwala makijaż. Jest bardzo wygodny w użyciu. Nie wybiela twarzy. Nie podkreśla suchych skórek. Ładnie się komponuje z podkładem.


Ja mam cerę mieszaną. Puder świetnie sobie radzi ze świeceniem. Twarz wygląda na wygładzoną. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Muszę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona.



Jeśli chodzi o bazę, to nie zawsze sięgam to tego produkt przy codziennym makijażu. Baza znajduje się w tubie. Wszelkie informacje o produkcie znajdziemy na odwrocie. Bazę aplikuje się całkiem przyjemnie. Produkt ma kremową konsystencję. Kosmetyk spełnia swoje zadanie. Wyrównuje i ukrywa niedoskonałości. Przedłuża trwałość naszego makijażu.



Kilka słów o eyelinerach. Ja zazwyczaj sięgam po żelowe produkty. Z tego kosmetyku jestem również bardzo zadowolona. Ma wygodny i precyzyjny pędzelek. Dobrze i stabilnie trzyma się w dłoni. Ja nie jestem ekspertem w rysowaniu idealnych kresek, ale ogólnie nie narzekam...przecież trening czyni mistrza :D Czerń jest intensywna. Kosmetyk dobrze trzyma się na powiece.



Jeśli chodzi o korektory, to powiem wam szczerze, że tych kosmetyków również nie używam przy codziennym makijażu. Choć oczywiście zawsze mam jakiś w swojej kosmetyczce. Ten kosmetyk ma przyzwoite krycie. Jest wygodny w użyciu. Nie zbiera się w załamaniach. Ładnie maskuje drobne niedoskonałości i cienie.



Teraz coś do ust :D Płynna pomadka w piękny kolorze podbiła moje serce. Wspaniale się prezentuje na ustach. Aplikator jest precyzyjny. Łatwo się nim manewruje. Kolor jest intensywny.


Ja mam pomadkę o nr 14. To piękny mat, który nie wysusza ust. Pomadka jest niewielkich rozmiarów. Bardzo polubiłam ten kosmetyk i chętnie po niego sięgam. Pigmentacja jest na wysokim poziomie.



Znacie kosmetyki marki Revers Cosmetics ?
Wpadło wam coś w oko?




Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

17 komentarzy:

  1. najbardziej zainteresował mnie korektor i pomadka, ma fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest cudowny :D Pięknie wygląda i długo się trzyma.

      Usuń
  2. miałam wszystkie te kosmetyki, jedynie błyszczyk średnio mi przypadł, ale jakoś taki zły kolor wybrałam. Puder jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka kosmetyków z tej marki. Między innymi właśnie ten puder ;) Jednak do mojej normalnej, w stronę suchej, cery się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszaną i u mnie sprawdził się świetnie.

      Usuń
  4. mam korektor, ale rzadko z niego korzystam. Niedawno dostałam inne produkty i dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, ale może dam się namówić na pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor mam i w sumie lubię :) a bazę mam zieloną, ale w sumie mogłam wybrać inną.

    OdpowiedzUsuń
  7. markę kojarzę, ale chyba nic nie miałam:) Pomadka ma ładny odcień myślę ze dobrze bym sie w nim czuła

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kamuflaz ma piekny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam nic z tej marki, w ogóle pierwszy raz u Ciebie o niej czytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam kosmetyków tej marki, ale zaciekawiły mnie, szczególnie eyeliner i pomadka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka ma piękny kolor, mocniejszy, a jak takie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń