Morelowe :)

Hej  :D 


Dziś przychodzę z postem, którego już dawno nie było :) Szybko, krótko i na temat. Dziś na tapecie- pazurki :D Nie wiem jak jest u was- ale moje paznokcie i dłonie przeżywają teraz ciężki czas...aura zdecydowanie mi nie sprzyja.
 


Do zdobienia użyłam niedawno kupione lakiery NeoNail, lakier DolceVita i złoty, brokatowy lakier.


Ja wciąż bawię się bazą Aquarel....no i od razu muszę zaznaczyć- nie jestem mistrzem jeśli chodzi o zdobienia :D Co nie zmienia faktu, że nawet podoba mi się to, co udało mi się stworzyć.
  



Lakiery dobrze trzymały się na pazurkach. Jestem z nich bardzo zadowolona. Powiem nieskromnie- uważam, że całość całkiem fajnie się prezentuje. Z ogromną chęcią sięgam po takie kolorki.


Jak wam się podoba zdobienie?
Lubicie takie kolory?

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

4 komentarze: