Choinka, wypieki i pakowanie prezentów :)

Hej!!! :)

Dziś mamy Wigilię. Dzień, na który tak długo czekałam w końcu nadszedł :D

Ja już jestem w 99% gotowa na święta. Mam choinkę. Tu na fotach jest jeszcze nie do końca wystrojona. Zdjęcie zostało zrobione w dniu, w którym choinka do nas dotarła...zresztą pisałam wam o tym :P

Uwielbiam zapach choinki. U nas w domu od zawsze mamy "żywe" drzewka, w tym roku także i oto moje maleństwo :




Uwielbiam tą choinkę.Jest ogromna- sięga od ziemi aż do sufitu. Jej zapach niesie się po całym pokoju, gałązki ma grube, nie uginają się pod ciężarem lampek, bombek i innych ozdób... których teraz jest na drzewku cała masa  :) 

Wczoraj zagoniłam brata do pomocy w pieczeniu ciasteczek i oto co nam wyszło:

To są amoniaczki, w sklepach została tylko biała i różowa polewa...więc wyboru za dużego nie było, ale myślę, że jest ok :)








A to ciasteczka z wróżbą :) 


To oczywiście nie jedyne nasze wypieki :)


Teraz, mam chwilę czasu i jestem sama w domu, więc pakuję prezenty :)
Uwielbiam to robić. To efekt mojej pracy, niestety nie pokażę wam końcowego efektu, ani wszystkich prezentów, bo bateria mi w aparacie padła ;/








Chcę Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze, by spełniły się wszystkie wasze marzenia- zwłaszcza te najskrytsze. By przyszedł do was bogaty Mikołaj, a kolacja Wigilijna upłynęła w miłej, ciepłej i rodzinnej atmosferze. Czego jeszcze Wam życzyć? Życia pełnego miłości i zdrowia i szczęścia, bo to przecież najważniejsze. Dziękuję za to, że jesteście tu ze mną, że czytacie mojego bloga. 
Dziękuję i WESOŁYCH ŚWIĄT :D

Trzymajcie się i do następnego :*** 

11 komentarzy:

  1. piekine pierniczki wesołych świąt kochana tymoje życzy rozmarzonaa

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna choinka i smaczne ciasteczka :)

    wesołych świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie ciasteczka*,* ślicznie zapakowane prezenty :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam ciasteczka:D Wesołych Świąt!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zapakowane prezenty *.* wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczka wyglądają pysznie, a prezenty świetnie zapakowane:)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna choinka ;p

    ja w tym roku ograniczyłam się do pieczenia pierniczków i dostałam ochrzan, bo sekorowałam je chyba ze 2 godziny :p

    pozdrawiam i Weosłych :D

    obserwujemy? ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam wszystkim !!! <3 :***

    OdpowiedzUsuń