Zakupy część 3- biżuteria :)

Hej  :) 

Ja od wczoraj cieszę się wolnością  :D Mam sporo roboty- duże zaległości tu na blogu....a jeszcze większe w domu- trzeba trochę ogarnąć to wszystko, ale zanim przejdę do porządków- chciałam wpaść choć na chwilę :)  

Dziś chciałam wam pokazać kolejną część mojej zakupowej sagi- ale tym razem- chyba tej najlepszej, czyli zakupy z SH :) Skupię się głównie na biżuterii, a resztę pokażę wam niedługo :)

To, co? Zaczynamy?

Ta część moich zakupów pochodzi z wyceny.
Ten naszyjnik zawrócił mi w głowie  :P Kupiłam go na przecenie za 7 zł :)


Natrafiłam jeszcze na bransoletkę po 2.50 
 

I piękny, duży pierścionek za o ile dobrze pamiętam za 5 zł :)
 
 
A skoro jeszcze przy biżuterii jesteśmy, to dostałam od znajomej 2 pary kolczyków:


To jeszcze nie koniec, bo mam jeszcze biżuterię kupioną również w SH, ale tym razem na wagę. Całość kosztowała jakieś grosze- coś około 3 zł.


Neonowy naszyjnik- chyba mój faworyt :)


Naszyjniki z napisami:
Love- długi, a z napisem: dream- krótki 







Jak wam się podobają moje łupy?
A wy upolowałyście coś fajnego w SH ostatnio? 
Ja mam wam jeszcze spooooro do pokazania  :P 


Ok, na dziś to tyle.
Zabieram się za sprzątanie ;/
Trzymajcie się i do następnego :***
 

12 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się ten neonowy, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetne rzeczy, u mnie w SH niestety nie ma biżuteri :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna i tania biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio w SH kupiłam nową marynarkę (z metką) za 1 zł :D fajne rzeczy, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedługo będę miała coś do pokazania :D
    Fajne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna biżuteria szczególnie neonowy naszyjnik i napis Love :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie cudeńka za taką cenę ? łał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria ;) Pierwszy naszyjnik jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń