Ulepimy dziś bałwana :)

Hej  :D

Przychodzę dziś do was z szybkim postem. Zimy nie ma, śniegu nie ma... ale to nam nie przeszkodzi w zrobieniu bałwana :D 

Potrzebne są nam ciasteczka- typu oreo. W nadzienie wbijamy patyczki:



Jeśli nadzienie wam się "oderwie/rozwarstwi" od ciastka, to zawsze możecie włożyć ciasteczka do piekarnika na chwileczkę. 

Potem to już tylko trzeba wysmarować ciasteczka białą czekoladą. Najlepiej z każdej strony osobno. Warto też włożyć je do zamrażalki na momencik. To ważny krok- inaczej środek może wam się roztopić. 

Ozdabiamy bałwanki posypką i pisakami lukrowymi. W domu byłam sama, więc niestety nie mogłam uwiecznić tych chwil. Tak czy inaczej, myślę, że ze stworzeniem takich bałwanków nikt nie będzie miał problemów :D A oto efekt końcowy:


Na patyczkach namalowałam guziki. Lizaki miały być słodkim poczęstunkiem na koniec prowadzonych przeze mnie zajęć. Zapakowałam je w celofan:





I jak wam się podobają moje bałwanki? Ja jestem zadowolona z efektu końcowego. 
Wywołały uśmiech na ustach osób z mojej grupy i wszystkim bardzo posmakowały 


Co o nich sądzicie? 
Kto ma ochotę na takiego bałwanka?? :) 

I na dziś to tyle  :)
Trzymajcie się i do następnego :***  

29 komentarzy:

  1. jak pięknie wyglądają i z pewnością są przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglądają :D chętnie bym się na nie rzuciła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są te bałwanki, świetny pomysł na piękną i smaczną dekorację świąteczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale super pomysł. te bałwanki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, są wspaniałe. Zaskoczyłaś mnie. Pozytywnie :D Zastanawiałam się co ma wspólnego oreo z bałwanem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :) Bardzo mi miło :D Fajnie, że się spodobały :D

      Usuń
  6. super pomysł, ja pomyślałam żeby tak 3 na jeden patyczek i prawdziwego bałwanka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie sie prezentują, idealne aby podarować komuś bliskiemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny, kreatywny pomysł!
    Osobiście nie lubię oreo, ale bałwanki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie wyglądają te Twoje bałwanki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dość że proste w zrobieniu to na pewno bardzo dobre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są pyszne :D I rzeczywiście bardzo łatwe do zrobienia :D

      Usuń
  11. I dodatek do prezentów jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze, idealne na święta i na prezenciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne! Pyszności <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ojaaaa ale fajny pomysł

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Sama chętnie przygotuję takie bałwany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, dzięki za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń