Zielono mi :)

Hej  :D


Co u was słychać? Jak wam dzień mija?
Pogoda jest dziś wręcz koszmarna...ja jednak świat widzę w innych barwach :) 

Jak wiecie ja noszę już dość długo soczewki. Wcześniej nosiłam bezbarwne. Wszystko zmieniło się za sprawą sklepu dom soczewki





Ja mam niebieskie oczy. Ciekawiło mnie jak te soczewki będą wyglądały na moim naturalnym kolorze. Muszę wspomnieć, że soczewki są bardzo wygodne. Nosi się je naprawdę komfortowo. Nie podrażniły oczu, nie spowodowały też suchości, czy łzawienia. 






Moim zdaniem świetnie wyglądają na oczach. Fajnie było zmienić na jakiś czas kolor z niebieskiego na zielony :) Słyszałam mnóstwo komplementów, wszystkim taka zmiana bardzo się spodobała :D 
W każdym świetle wyglądają trochę inaczej. Jednak kolor mimo wszystko prezentuje się naturalnie. Nosząc zielone soczewki ograniczyłam makijaż oczu do minimum. Jedynie kreska i tusz, bo sam kolor robił już za ozdobę  :)  

 
Teraz jeszcze kilka słów o dodatkach, które znalazły się w przesyłce :D 
Płyn ma 360 ml. Bardzo dobrze oczyszcza soczewki. Starcza na długi czas, jest bardzo wydajny. W swoim składzie ma rumianek i świetlik lekarski. Jestem z niego bardzo zadowolona. Nie powoduje pieczenia, nie wywołał też żadnej reakcji alergicznej. Na prawdę świetnie radzi sobie z pielęgnacją soczewek. 






W sklepie dom soczewki można dorwać soczewki na sztuki. To rozwiązanie bardzo mi się podoba. Można sobie je sprawdzić, przetestować i jeśli nam przypasują dokupić kolejne opakowanie. 



Zamawianie w sklepie jest bardzo proste. Wszystko jest fajnie wytłumaczone.  Paczka dochodzi w oka mgnieniu. Obsługa jest bardzo miła i pomocna. Wszystko jest bardzo dobrze zabezpieczone. Przy zakupach gratis otrzymujemy akcesoria takie jak pojemnik i pęseta. Ja osobiście jej nie używam, ale może niektórym taki gadżet się przyda :) Dostałam także słodki poczęstunek, co było na prawdę bardzo miłym gestem :D 

Pamiętajcie, że przed zakupem soczewek powinnyście udać się do okulisty i optyka. Nawet jeśli nie macie żadnej wady  wzroku. Nie dobierajcie soczewek na własną rękę. 
 
A jak tam u was dziewczyny? Nosicie okulary, a może soczewki?
Lubicie te bezbarwne, czy może szalejecie z kolorami?

https://www.domsoczewki.pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się  do następnego :***

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też ;)Póki co mam sokoli wzrok ;) Ale czasami marzy mi się zmiana koloru oczu :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście świetna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczewek prawie w ogóle nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie patrze nawet :P jestem wrazliwa na takie tematy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i subtelny kolorek. Ja zawsze się zastanawiam nad kolorowymi soczewkami...Ale obawiałam się sztucznego wyglądu. A te będą dla mnie idealne. Zaraz sobie zobaczę ofertę sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru są różne soczewki- zarówno te, które wyglądają naturalnie i podbijają kolor. Są też takie, które wyglądają jak z bajki :P Wybór jest duży :D

      Usuń
  6. O kurczę, fajny efekt! Sama pobawiłabym się w takie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie super wygladaja na oczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, dają super efekt, naturalny ale jednak spojrzenie jest inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostałam od nich całodobowe soczewki i są mega i te słodycze dorzucane do paczki <3

    Ładnei wyglądają twoje oczka w nich, taki subtelny kolorek ;D


    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Fajnie, że Tobie też się sprawdziły soczewki :D

      Usuń
  10. ja noszę okulary zamiennie z soczewkami :D ale nie wiedziałam że kolorowe są też korekcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są kolorowe korekcyjne :D I muszę powiedzieć, że na pewno skuszę się jeszcze na inne kolory :D

      Usuń
  11. Ja noszę soczewki bezbarwne też dość długo (5 lat) a naturalnie mam zielony kolor oczu bardzo intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś soczewki, ale bardzo podraznilby mi oczy, były kompletnie niedobrane

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie noszę, nie muszę, więc mnie nie kuszą ;) ale fajnie wyglądasz w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie noszę, chociaż w ostatnim czasie zauważyłam, ze mój wzrok się nieco pogorszył... Czas wybrać się do okulisty!

    OdpowiedzUsuń
  15. mój wzrok na szczęście ma się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam brązowe i niebieskie soczewki od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają <3 Ale ja się soczewek boję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny efekt :) ja jednak nie potrafię się przekonać do soczewek

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się kolorowe soczewki :) Nigdy jednak takich nie miałam bo boję się wsadzić cokolwiek do oka :/

    OdpowiedzUsuń