Haul zakupowy :)

Hej :D 


Dziś to, co kobiety lubią najbardziej- zakupy! Ojjjj uwierzcie mi- tego typu postów będzie całkiem sporo na moim blogu. Chcę wam pokazać wszystkie nowości, które udało mi się ostatnimi czasy upolować, a z racji przerwy nie mogłam tego wcześniej zrobić.... Ale do rzeczy, bo jak zawsze odbiegam od tematu :P 

Rossmann- temat rzeka. No..nie powiem- ja też skorzystałam z kilku promocji i przecen. Zacznę od tych nieco starszych. Cen nie będę podawać- natomiast wszystkie produkty kupione za naprawdę niskie pieniądze. Zdecydowałam się na szampon H&S oraz żel Isana. Następnie płyn do soczewek i soczewki.

 

Byłam bardzo ciekawa serii Ziaja GdanSkin. Najbardziej zaciekawił mnie peeling...ale jak już znalazłam się na miejscu...to oprócz peelingu zdecydowałam się jeszcze na krem do twarzy, balsam do ciała, nawilżającą mgiełkę oraz mini krem do torebki :)



Biedronka również zaliczona :) Skusiłam się na mydełko w płynie oraz  żele pod prysznic o całkiem przyjemnych zapachach.



Szał na pędzelki był ogromny. Ja również sięgnęła po nie z ciekawości. U  mnie zostały już tylko te do cienie. Co nie zmienia faktu, że oczywiście się przydadzą :P Następnie w koszu wylądował jeszcze suchy szampon i maseczki.




I na sam koniec drobiazgi niekosmetyczne. Mini sukulencik, a także z serii szkolnej- notes i breloczek.



I myślę, że na dziś skończymy. Mam wam jeszcze tyle perełek do pokazania, ale nie chcę was przytłoczyć :P Także spokojnie i powolutku przebrniemy przez mój zakupoholizm  :D Ha ha ha :D 

Koniecznie dajcie znać, czy i wam udało się ostatnio coś ciekawego kupić. 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

11 komentarzy:

  1. ja mam ostatnio szlaban na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele Isana bardzo lubię :) Najbardziej edycje limitowane :) Na kosmetyki Be Beauty jakoś nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA staram się unikać Rossmanna jak tylko mogę, bo zostawiłam tam majątek :) daj znać jak Ziaja się sprawdziła, jestem bardzo ciekawa efektów

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo świetne maseczki, super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żele Isany. Za to mydła w płynie z Biedronki zupełnie mi nie służą i strasznie wysuszają dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę maskę węglową w płacie i byłam zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel pod prysznic o zapachu soli morskiej i mięty jest genialny, bardzo go polubiłam - pięknie pachnie i jest mega tani.

    OdpowiedzUsuń