Jest dobrze?

Hej :D 


Wow...czas leci tak szybko. Wiecie, że to już trzeci tydzień mojej diety z Trizerem?
I powiem wam, że czuję się coraz lepiej. 

Dziś przychodzę do was z krótkim sprawozdaniem. Za tydzień opowiem więcej. 
Muszę wam powiedzieć, że pierwszy raz jestem na prawdę zadowolona z tego, że jestem na diecie. 








Posiłki są wciąż pyszne i sycące. Są zróżnicowane. Przygotowanie ich zajmuje chwilkę. Nie dość, że prezentują się przyjemnie na talerzu, to wspaniale smakują. 

Starałam się włączyć aktywność fizyczną, jednak wciąż jestem chora. Do tego wszystkiego doszło jeszcze ucho :( Przewiało mnie :( No, ale w końcu przyszło to, co zamówiłam. I jak tylko poczuję się troszkę lepiej od razu zaczynam używać :D Kupiłam między innymi hula hop z masażerem, twister oraz obręcz/ koło pilates.

  
Jestem zdeterminowana, zmotywowana i zadowolona. Widzę zmiany. I nie chodzi tylko moje wymiary. Moja skóra jest w dużo lepszej kondycji. Jem zdrowo i to rzeczywiście widać.


Widzę, że to, co robię- przynosi efekty. Biorę mój suplement, stosuję się do planu dietetycznego i walczę dalej :D 

http://www.trizer.pl/

Dziękuję za wsparcie :D
Trzymajcie za mnie nadal kciuki :D 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

11 komentarzy:

  1. Przez ciebie aż zgłodniałam, same pyszności na talerzach widzę :D
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wygląda tak pysznie, że aż mi się chce na dietę przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie jak się sprawdzi to hula hop, też planuję taki zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same pyszności ! Aż normalnie zgłodniałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to wszystko pysznie wygląda. Też mam ten słoik z Tigera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I super :) posiłki wyglądają genialnie! Sama bym z chęcią je zjadła, bo w sumie jadam podobniee :) Ciekawa jestem z czego te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z marchewki :D Są pyszne :D Już niedługo na blogu pojawią się przepisy :D

      Usuń
  7. ależ ja tu widzę same pyszności! poproszę przepis na te placuszki!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy będą :D I to już niedługo- zarówno na placuszki z cukinii, jak i te z marchewki :D

      Usuń
  8. Przepyszne masz te obiadki. Widzę, że ta dieta jest mądrze zrobiona - jesz smacznie i się nie głodzisz. :D

    OdpowiedzUsuń