I wszystko widać lepiej :)

Hej :D 

Jak wam weekend mija? 
Pogoda dzisiaj całkiem przyjemna. Także można się spokojnie na jakiś jesienny spacerek wybrać.
Przejdźmy jednak do sedna sprawy :D 

Dziś słów kilka o soczewkach z sklepu Optiva.


Ja bez soczewek nie wyobrażam sobie już życia :D Dają mi swobodę. Oczywiście do okularów nic nie mam. Jednak w moim przypadku soczewki zwyciężyły. Bioptic to soczewki miesięczne.W opakowaniu znalazłam trzy sztuki. Są niesamowicie wygodne. Nie podrażniły moich oczy. Nie powodują łzawienia, czy wysuszenia.


Są to soczewki bezbarwne. Mimo, że w zasadzie można powiedzieć, że są lekko niebieskie- to nie zmieniają barwy naszych oczu. Są po prostu niewidoczne. Nosi się je bardzo komfortowo. Łatwo się je aplikuje i ściąga. Trzymają się tak, jak powinny. Co ważne- nie pływają po oku. Osoby, które noszą soczewki, wiedzą o czym mówię. 



Nosząc soczewki nie można zapominać o higienie i odpowiedniej pielęgnacji. W tym celu należy sięgnąć po odpowiedni płyn. Ja mam akurat taki:



Płyn ma 100 ml. Jest to butelka, która nadaje się do podróży. Options Multi świetnie oczyszcza soczewki. Nie spowodował u mnie żadnych nieprzyjemnych reakcji. Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Do płynu oczywiście został dołączony specjalny pojemniczek na soczewki.


Jak zawsze przypominam, że soczewek nie należy dobierać samodzielnie. Odpowiednio dopasowane będą wam rewelacyjnie służyły i przede wszystkim nie zrobią wam krzywdy.

W sklepie Optiva często można trafić na fajne okazje i promocje.
Także zachęcam was do odwiedzania ich strony: KLIK


http://www.optiva.pl/

Nosicie soczewki?
Wolicie bezbarwne soczewki, czy raczej kolorowe?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

16 komentarzy:

  1. Nie noszę soczewek, ale z pewnością w sklepie tym osoby używające ich znajdą odpowiednie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż kiedyś używał soczewek, ale koniec końców wrócił do okularków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię soczewki, a najbardziej jednodniowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebuje soczewek. Post jednak bardzo ciekawy :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się skusiła na kolorowe soczewki, jestem ciekawa jak bym w takich wyglądała i jak by mi się je nosiło :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie noszę soczewek ani okularów, ale dla osób które muszą chodzić w okularach to zdecydowanie lepsze, bardziej wygodne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  7. noszę okulary, jednak chciałabym wypróbować kiedyś szkieł.

    OdpowiedzUsuń
  8. JA niestety nie jestem jakoś przekonana do soczewek. Wolę jednak okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez uwielbiam soczewki, a chodzenie w okularach to dla mnie kara. Ja zawsze używam Pure Vision, ponieważ nie umie chodzić w soczewach, które musze wyjmować na noc:/.

    Zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/2016/10/zimowe-czapuchy-od-zielynska.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety musze nosic, i polecam air optix ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noszę okulary i zastanawiam się nad soczewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na obecną chwilę nie potrzebuję ani okularów ani soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na dziś dzień nie potrzebuję, ale kto wie co przyniesie przyszłość.

    OdpowiedzUsuń