Jak sobie pomóc?

Hej :)


Czas płynie i nie da się go zatrzymać. A co z naszą skóra? 
Młodość, młodością...ale skóra w pewnym momencie traci swoją jędrność i elastyczność. Jak temu zapobiec?

Suplement Noble Health bardzo przyjemnie się prezentuje. Na kartoniku i pojemniku z tabletkami zawarte są wszelkie informacje. Pudełeczko bardzo dobrze się zamyka. 


Tabletki nie są może najmniejsze, jednak ich kształt sprawia, że są łatwe do połknięcia. Możemy brać dziennie 4 tabletki- czyli dwie rano i dwie wieczorem. Warto zaznaczyć, że w opakowaniu jest 90 tabletek.



Oczywiście, by zauważyć efekty potrzebna jest regularność. Ja kiedyś miałam z tym problemy. Teraz sporo się zmieniło :) A na co ma pomagać kolagen? Przede wszystkim na skórę, włosy i paznokcie. 



Podczas stosowania suplementu nie zauważyłam żadnych nieprzyjemnych efektów ubocznych. Tabletki zawierają między innymi cynk, selen, kolagen i witaminy. Wiadomo, że teraz aura się zmienia. Borykamy się z problemami z cerą, wypadaniem włosów, czy kruchością paznokci. 



Tabletki przyniosły pozytywny wpływ. Widzę to przede wszystkim na skórze. Znacznie poprawiła się kondycja mojej cery. Owszem- ostatnio sporo się u mnie dzieje. Zdrowo się odżywiam, więc jestem pewna, że i to pomaga. 



Paznokcie również skorzystały. Stały się bardzo twarde i jakby szybciej rosną. Na szczotce zostaje dużo mniej włosów. Włosy wyglądają na dużo zdrowsze. Jestem pozytywnie zaskoczona działaniem tego suplementu. Moja mama także zdecydowała się na ten suplement. Kupiła opakowanie dla siebie i również widzi pozytywne zmiany. 


Znacie ten suplement? 
A może miałyście inne produkty firmy Noble Health?

http://noblehealth.com/pl/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

15 komentarzy:

  1. Ja szukam właśnie czegoś podobnego ale bez rybich dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie korzystam z takiej suplmentacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie by się przydało ale nienawidzę połykać żadnych tabletek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy suplement, nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie już dawno żadnych suplementów nie jadłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o tym suplemencie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie posiadam tego suplementu :)
    brzmi ciekawie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie korzystam z takich suplementów, ale jeśli ktoś chce i czuję, że mu pomagają, to jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie korzystam z takich suplementów, ale jeśli ktoś chce i czuję, że mu pomagają, to jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inne suplementy firmy, na włosy :) Efekt świetny, choć na początku niestety wywoływały u mnie mdłości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Na szczęście u mnie nic takiego nie wystąpiło.

      Usuń
  11. stosowałam ten suplement, czasami warto zrobić sobie taką kurację

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno stosowałam te suplementy i byłam bardzo zadowolona z efektów końcowych.
    :*

    OdpowiedzUsuń