Radykalna miłość...do siebie :)

Hej :D


Dziś przychodzę z kolejną książką wydawnictwa Astropsychologii. Jak wiemy akceptacje siebie samego jest bardzo ważna...ale moim zdaniem też niezwykle trudna. Każdy ma jakieś kompleksy, często też porównujemy się do innych osób... No i właśnie, czy w takiej sytuacji można kochać siebie? 


Książka: Radykalna miłość do siebie jest bardzo ładnie wydana. Jest zwrócona do kobiet. Już na pierwszych stronach jesteśmy witane słowami: Cześć, piękna :D 




Książka została podzielona na trzy części. W części pierwszej znajdziemy porady o tym jako pokochać siebie i jak szukać szczęścia. Druga część to omówienie relacji z innymi. Chodzi o budowanie więzi z ludźmi, a także o miłość i akceptację drugiego człowieka. Trzecia cześć odnosi się do naszego otoczenia. Autorka tłumaczy nam jak budować wokół siebie same pozytywne emocje i zdarzenia. 


Każdy rozdział zakończony jest cytatem oraz zadaniami do wykonania. Mnie osobiście bardzo się to podoba. Do tego całość udoskonalają ładne ozdobniki. Książkę czyta się szybko, lekko i przyjemnie. 





Autorka doradza nam jak pielęgnować nasze związki, przyjaźnie, znajomości. Zwraca uwagę na to, na co powinnyśmy uważać w doborze znajomych. Przestrzega przed toksycznym zachowaniem pewnych ludzi. 



Tak jak wspominałam na początku...miłość do siebie nie jest łatwa. Jednak warto włożyć wysiłek w taką naukę. Chyba każdy zna powiedzenie: Jak ktoś ma pokochać ciebie, jeśli sama siebie nie kochasz? Jest w tym dużo prawdy. Nasze lęki i niepewność mogą strasznie namieszać w naszym życiu.



Gala Darling w przyjemny sposób przekazuje nam sporo wskazówek i porad. Uczy nas słuchania wewnętrznego ja. Daje nam narzędzia, z których możemy korzystać i poprawić własną egzystencję.
Miłość do siebie może wiele zmienić. 

Co sądzicie o tej książce?
Jak wam się podoba taki temat?

http://www.studioastro.pl/

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

30 komentarzy:

  1. zapowiada się super. Bardzo lubię takie motywujące do działania książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa książka ! Osobiście uwielbiam książki tego typu, więc jestem pewna, że niedługo sprawię sobie taką !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka mi się nie podoba. Nie kupiłabym jej, bo bym nie zwróciła na nią uwagi.. A w środku naprawdę zaskoczenie.. Aczkolwiek mi się wydaje, że jest tyle książek o tej tematyce, że mam obawy czy ona, aby na pewno wprowadza jakieś nowości? Cały szkopuł, by cieszyć się z małych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o okładkę- no kwestia gustu. Każdy lubi co innego. Rzeczywiście sporo teraz pojawiło się na rynku tego typu książek. Różne czytałam, a wiele jeszcze przede mną. Myślę, że trzeba się samemu przekonać. Mi środek bardzo się podoba. Fajnie i przyjemnie się czyta. Ale potwierdzam- warto się cieszyć tym, co się ma i doceniać nawet najmniejsze rzeczy :)

      Usuń
  4. Chyba po nią sięgnę :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie,tylko co będzie jak za bardzo pokocham siebie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha :D Eeee, czasami można sobie na takie szaleństwa pozwolić :)

      Usuń
  6. Hm, nie wygląda tak, jakbym po nią miała sięgnąć, ale właściwie jest dość kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym sięgnęła po tą książkę ;) Lubię takie " poradniki " ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj wiem z własnego doświadczenia że taka niepewność siebie potrafi zniszczyć nas samych, ale też relacje z innymi. Wtedy pojawia się przygnębienie, odpychanie od siebie ludzi czy też zazdrość, że przecież inni mają lepiej niż my. Trzeba wziąć sie garść i zacząć doceniać to jakimi jesteśmy i co mamy, a z czasem inni ludzie też w nas to zobaczą :) chętnie przeczytałabym tą książkę, takie poradniki dają dużo do myślenia :)

    Ojej, to przykre, że tak się skończyło.. Najgorzej jak wpychają się osoby trzecie i zaczynają manipulować. Twoja 'przyjaciółka' pewnie wpadła w jej sidła i tamta ją do wszystkiego namawiała, aż w końcu jej sie udało. Strasznie mi przykro, trzymaj się :*

    Ps. dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wiara w siebie jest bardzo ważna. Ja również chętnie sięgam po takie poradniki. Czasem zapominamy o małych sprawach, a takie książki mogą nam o tym przypomnieć i otworzyć oczy :D A co do mojej "przyjaciółki"- no cóż...teraz to już mnie nie to aż tak nie boli. Było minęło... Nie warto zawracać sobie takimi osobami głowy.

      Usuń
  9. Tak ją opisałas i ukazałaś na fotkach, że jej poszukam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowania książka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wydana książka i na pewno ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Na pewno przeczytam, bo uwielbiam takie książki :) choć głównie czerpię z nich inspirację do pisania tekstów na nową EPkę :D sama na szczęście przestałam przejmować się swoimi kompleksami, zrozumiawszy że tak na prawdę nie ma żadnych standardów urody i każda z nas jest piękna na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :D Każdy jest wyjątkowy i inny. Trzeba doceniać to, co się ma :D

      Usuń
  13. Ja ostatnimi czasy stałam się bardzo nieśmiała i myślę, że taka książka mogłaby mi w jakiś sposób pomóc... Skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się , zazwyczaj jestem dla siebie zbyt surowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej książce, a widzę że to coś dla mnie :)
    Zainteresowałaś mnie tym postem!
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie książki muszą być dobrze napisane. Czytałam kilka w podobnym temacie i czasem wydają się pierniczeniem dla samego pierniczenia i nic ze sobą nie niosą.
    Ta wygląd naprawdę interesująco i chętnie zapoznałabym się z jej treścią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę książkę. Jest bardzo ciekawie pomyślana i różnorodna. Polecam!

    OdpowiedzUsuń