Paczuszkowo :)

Hej :)

Coraz mniej dzieli nas od długiego weekendu :D Nie wiem jak dla was, ale dla mnie ten tydzień będzie pracowity... Jutro prowadzę kolejne zajęcia razem z koleżanką z grupy....niby wszystko naszykowane...ale stres jest :P W środę mam bojowe zadanie- piekę ciazteczka z "wróżbą" i beziki. Dziś szukałam barwników spożywczych i jak na złość nigdzie ich dostać nie mogę. Nie tracę nadziei, jeszcze zostało mi kilka sklepów...może akurat tam je dostanę  :P Czwartek będzie koszmarny....3 godziny z jednym profesorem, potem kolejne 3 z drugim i na koniec 45 minut z kolejnym. Ostatnie zajęcia są fajne, lubię je...ale po tych wcześniejszych (dodam, że meeega nudnych) nie mam siły już nawet na słuchanie  :P Piątek- tak na do widzenia- 2 koła :D Także będzie wesoło :) 

Jutro mój brat, tak jak wszyscy gimnazjaliści ostatnich klas pisze testy.
Trzymajcie za niego kciki :) 

Oczywiście jeśli jest tu ktoś, kto jutro także wybiera się na testy- życzę powodzenia  :D

Dziś przychodzę z zaległym postem, tak na szybko :)


Oto moje paczuszki:

Kontynuacja współpracy z JM Spa & Wellness KLIK 




Kolejna paczuszka:

Odplamiacz w pisaku od Pana Leszka- KLIK Ja mam "szczęście" do plam, więc na pewno się przyda.



I na koniec jedna z moich wielu miłości- biżuteria :)

Pierwasza paczka od  Karoliny z Biżuterii z koralików- KLIK 



Dostałam 2 bransoletki i pierścionek, który jest zrobiony w całości z koralików :) 


Ostatania paczka: Pani Beata totalnie mnie zaskoczyła ilością błyskotek:



Niedługo zobaczycie wszystko w całej okazałości.Tym czasem zapraszam na stronkę Pani Beaty KLIK

I to chyba już wszystko :) Wyczekujcie recenzji :D Niedługo pojawi się też post zakupowy :P Udało mi się upolować mega okazje :D 

Zapraszam jeszcze tu- KLIK 

Dobra. Ja lecę, muszę sobie jeszcze powtórzyć troszkę materiału na jutro. 
Gimnazjalistom życzę jeszcze raz powodzenia.
Trzymajcie się i do następnego :***

10 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za brata :)
    fajne paczki,ale najbardziej zaciekawił mnie odplamiacz :)
    i ja wcaaaale nie wyczekuje długiego weekendu xD
    Powodzenia na tym cięzkim tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za trzymanie kciuków- oczywiście nie dziękujuemy :P Recenzja odplamiacza będzie niedługo na blogu :)

      Usuń
  2. fajne cudeńka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się spodobała ta perełkowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę drugi raz dziś ten odplamiacz- to jakaś nowość ? u Paulina C widziałam w notcę :)

    Jak zwykle Ty i te Twoje nowości paczkowane, śliczne bransoletki...

    Ja zapraszam CIę też na moją nową notkę z nowościami moimi moimi :))
    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nowość :) Już niedługo będzie recenzja tego odplamiacza- także zapraszam :)

      Usuń