Owocowo i kwiatowo :)

Hej dziewczyny :) 

Co u was słychać? Jak tam po szaleństwach sylwestrowych? Jakieś postanowienia, plany, marzenia do zrealizowania w tym roku? Ja oczywiście mam mnóstwo postanowień, muszę je tylko spisać...by o żadnym nie zapomnieć :) A potem powoli realizować :D Tym razem wiem, że się uda  :D 

Dawno nie pisałam o zapachach. Czas to zmienić :D Zapraszam na recenzję. 

Już jakiś czas temu w moje ręce wpadła taka oto przyjemna dla oka buteleczka:


Opakowanie: 

Flakonik wykonany jest z grubszego, przejrzystego szkła. Zatyczka kształtem przypomina diament.
Dozownik nigdy nie sprawił mi żadnego problemu. Szata graficzna jest bardzo delikatna. Buteleczka początkowo była zapakowana w zafoliowany kartonik. 



Moja opinia: 

Bardzo polubiłam ten zapach. Jest słodki i przyjemny. To typ owocowo- kwiatowy



Nie jest ciężki, czy duszący. Zapach początkowo jest jak już wspomniałam- słodki, delikatny. Po chwili jednak można też wyczuć orzeźwiającą nutkę pomarańczy i mandarynki. Carla Femme Pink to jak dla mnie idealne połączenie świeżości i słodyczy




Jeśli chodzi o trwałość, to muszę powiedzieć, że byłam bardzo zaskoczona. Zapach utrzymuje się naprawdę długo- zarówno na skórze, jak i na ubraniu :) Na skórze czuję ten zapach praktycznie cały dzień :) 


Oto jakie nuty znajdziecie z zapachu Carla Femme Pink:

Nuta głowy: mandarynka , słodka pomarańcza, czarna porzeczka
Nuta serca: jaśmin , liście fiołkowe , kardamon
Nuta bazy: jeżyny , heliotrop , białe piżmo


Muszę powiedzieć, że ten zapach przypadł mi do gustu. Jest idealnie wyważony. 
Jest bardzo trwały, wystarczy kilka psiknięć i można cieszyć się nim cały dzień :) Jeśli jesteście zainteresowane tym, lum innymi zapachami- to zapraszam na stronę KLIK 

Miałyście może ten zapach? Co o nim sądzicie? Znacie firmę Carlo Bossi

http://www.carlobossi.com.pl/


Na dziś to tyle :) Trzymacie się i do następnego :***

24 komentarze:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tymi perfumami ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że jest to połączenie kwiatowo- owocowe, jestem ciekawa jak silna jest ta słodycz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodycz jest tu bardzo subtelna. Nie przytłacza, ani nie dominuje w tym zapachu :)

      Usuń
  3. Fajnie, że zapach jest trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach z pewnością przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakonik śliczny :) coś czuję, że ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam na urodziny właśnie Carle Pink i White. O ile dobrze pamiętam. Ta różowa wersja podobała mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny flakonik, myślę że zapach spodobałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny flakonik ! Moje nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nuty głowy mi pasują, sądzę że zapach by mi jak najbardziej odpowiadał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny flakonik i cudowne nuty
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się owdzięczę
    Mam też drugi blog dopiero zaczynam http://staing-strong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. z przyjemnością bym go powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam zupełnie zapachów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach na pewno by mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zapachy owocowo-kwiatowe więc chyba by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie nuty zapachowe :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden perfum, ale jeszcze nieużywany ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sylwester okii! Postanowienia napisane:)
    Jak zobaczyłam skład, totalnie moje zapachy!

    OdpowiedzUsuń