Nowinki ze skrzynki :)

Hej  :D


Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś pogoda jest po prostu koszmarna :( 
Właśnie uczę się na swoją prezentację... Szczerze? Nie lubię takich publicznych wystąpień. Przed własną grupą- to jeszcze zniosę... Ale tym razem na sali będą 3 lub 4 grupy. Jakoś nie do końca to do mnie przemawia. Zaczynam się lekko stresować. A do piątku, to chyba oszaleję :P 

No, ale dziś nie o tym. Chciałam wam pokazać, co do mnie ostatnio dotarło. 
To zaczynajmy :)

Pierwsza paczka przywędrowała do mnie z Puro:


Jest to głośnik do telefonu z motywem świątecznym  :) Ha ha ha  :) Idealny do słuchania świątecznych piosenek.. i nie tylko oczywiście  ;P 


Recenzja już niedługo, a tym czasem zapraszam na stronę główną: KLIK

http://www.puro.com.pl/

Druga przesyłka pochodzi ze strony SuperKoszyk:


Takie właśnie kosmetyki będę testowała w najbliższym czasie :) Znacie te produkty?


Jak zawsze zapraszam na stonkę: KLIK

http://www.superkoszyk.pl/


I już jako ostatnie... to moja długo wyczekiwana paczka ze sklepu Bornpretty:


Oczywiście płytek nigdy za wiele, więc skusiłam się na takie:   



Już nie mogę się doczekać, kiedy je użyję :P 

http://www.bornprettystore.com/
 

I to już wszystkie moje nowości. 

Co sądzicie? Znacie te sklepy? 
Miałyście może te produkty? 

W piątek koniecznie trzymajcie ze mnie kciuki! ;)

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

24 komentarze:

  1. Czekam za zdobienia z tymi płytkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :) Może już w ten weekend coś wyczaruję, bo pewnie prędzej...choć bardzo bym chciała...to nie dam rady.

      Usuń
  2. Głośnik wygląda świetnie :D Bardzo fajne przesyłki :)
    Ja również nie lubię publicznych wystąpień :) Pozwodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to trzymam za wystąpienie :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytki wyglądają super - czekam na zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha :) Rozbawił mnie ten głośnik do telefonu, fajna rzecz na prezent ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne przesyłki ;)
    głośnik wymiata hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Głośnik po prostu mnie rozbawił :D Czytałam dwa razy tekst czy aby na pewno to nie bombka na choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAA! Głośnik jest cudowny ! Uwielbiam takie świąteczne gadżety ale ten jest przebojowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :) Jak tak samo- wszystko co świąteczne, to po prostu ubóstwiam :D

      Usuń
  9. Cudowne płytki, zazdroszczę:) A głośnik czaderski :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny ten głośniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny głośniczek, jak bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny jest ten głośniczek <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości, ten głośniczek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń