Czym jest autohipnoza?

Hej :D


Dziś chciałam wam opowiedzieć o całkiem ciekawej książce. Na okładce znajduje się mężczyzna z nietypową fryzurą. Jednak to nie on przyciągnął mój wzrok. To raczej tytuł zachęcił mnie do zapoznania się z treścią tej książki. 


Książka została podzielona na 20 rozdziałów. Wydana jest prosto, przejrzyście. Ja bardzo lubię tego typu książki, więc z chęcią zabrałam się za czytanie. Jeśli interesujecie się autohipnozą, to zapraszam na dalszą część recenzji. 



Z tej książki dowiemy się czym dokładnie jest autohipnoza i w jaki sposób możemy ją wykorzystać. Autor zdradzi nam pewne tajemnice. Opowiada nam jak sprawić, by nasze życie było łatwe i przyjemne.



Sugestia, emocje i podświadomość- to bardzo ważne pojęcia, które nie raz zostały wykorzystane w tej książce. Jan Becker opowiada nam jak w bezpieczny sposób wykorzystać autohipnozę. Zdradza jak łatwo możemy panować nad emocjami. Musimy pamiętać, że to właśnie my tworzymy swoją rzeczywistość.



Nauka panowania nad emocjami jest bardzo przydatna. Zyskujemy pełną świadomość oraz kontrolę nad tym, co się akurat dzieje w naszym życiu. Głównym zadaniem autohipnozy jest zmiana naszej podświadomości. Bardzo ważne jest to, abyśmy byli zrelaksowani, rozluźnieni. Autohipnoza będzie też bardziej skuteczna, jeżeli będziemy wykonywać ją w samotności.



Autohipnoza może być pomocna w wielu sferach naszego życia. Dobrze jest ją stosować w stanach zmęczenia, w sytuacjach dużego stresu i napięcia. Wpływa pozytywnie nie tylko na ciało, ale i na umysł. 



Książka pomaga nam w poznaniu samego siebie i w rozwoju własnej podświadomości. Dzięki niej możemy pokonywać niedogodności losu. Myślę, że szybciej i łatwiej będziemy mogli przyswajać nowe informacje. Co ważne- nauczymy się panować nad emocjami, stresem i adrenaliną. Autor książki uczy nas jak utrzymywać tak ważną w naszym życiu równowagę. 



Moim zdaniem książka jest bardzo ciekawa i warto ją przeczytać. Jan Becker w bardzo przyjemny i przyswajalny sposób przedstawia autohipnozę. Książka wzbogacona jest w przeróżne ćwiczenia. Tak jak wspominała wcześniej- ja bardzo lubię książki o takiej tematyce i lubię po nie sięgać. 

http://www.studioastro.pl/


A co wy uważacie o takich książkach?
Co ciekawego ostatnio czytałyście?

Na dziś ty tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

12 komentarzy:

  1. interesuje mnie psychologia itp zagadnienia, na pewno mnie ta książka też wydałaby się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta książka, a zwłaszcza temat autohipnozy :) Muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio interesuje mnie taka tematyka,więc może sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kwestia została poruszona w tej ksiązce :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja
    z ważnego dla mnie wydarzenia ♥

    Mój blog: KLIK
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To raczej nie dla mnie tematyka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś interesowałam się takimi cytatami i czytałam niezwykle ciekawą książkę "Hiponoza, między jawą a snem" Petersona. :)
    Opisana przez Ciebie książka jakoś jednak do mnie nie trafia. Obawiam się, że ma mało konkretów. :P
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli cały dzień odpoczywam na kanapie i potem dostane smsa, że gdzieś tak jest mega promocja na produkt na który nas nie było stać.. A teraz prawie za darmo.. To z tego nicmisięniechcę zaraz dostaje się zastrzyku energii i się leci. Więc może nie problem w tym, że mamy chęci ale brak sił ale, że nie mamy chęci.. Bo czego tak naprawdę nam potrzeba?
    Żadna hipnoza nie zmieni mojego życia, jeśli ja sama nie zrobię tego kroku do przodu.
    W moim przypadku odstrasza mnie magia, hipnoza i te inne rzeczy..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowała mnie ta książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowałas mnie bo wczesniej nie spotkałam się z ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, ze zaciekawiła mnie ta książka :) Mogła by mi się przydać !

    OdpowiedzUsuń