Witaminki, witaminki :)

Hej :D 


Witam was po krótkiej przerwie. Wybaczcie mi te moje małe nieobecności... ale ten rok- to dla mnie czas zmian. Tyle ostatnio się dzieje. Mi samej po prostu ciężko nadążyć. Spokojnie- to dobre zmiany... ale dziś nie o tym. 

Dziś będzie zdrowo i kolorowo :D Chciałam wam opowiedzieć kilka słów o firmie 7Pharma. Wraz z moją rodzinką testowaliśmy ostatnio draże Lily Candy, lizaczki Lily Pops oraz żelki Lily Jelly. Co ważne słodycze zostały wzbogacone o witaminy. Nie zawierają cukru, glutenu oraz laktozy. 



Opakowania są bardzo przyjemne dla oka. Kolorowe i radosne. Znajdziecie tutaj wszelkie informacje o produkcie. Gama smaków jest zróżnicowana- więc każdy znajdzie coś dla siebie. Lily Pops naładowane porcją witamin mają zbawienne działanie na ból gardła, czy dolegliwości lokomocyjne.


Taka forma witamin dla maluchów jest zdecydowanie lepszą alternatywą. Chociaż przyznam szczerze, że produkty 7Pharma przypadły do gustu zarówno starszym, jak i młodszym odbiorcom.


Obecna pogoda jest jeszcze nieco zdradliwa, więc fajnie jest mieść pod ręką taką bombę witaminową. W naszej rodzinie dzieciaczki ciężko było przekonać do zażywania witamin. Na szczęście ten problem jest już za nami. Teraz sami się dopominają o witaminki :D



Znacie firmę 7Pharma?
Jeżeli nie, to koniecznie zapraszam na ich stronę: KLIK 

 


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

10 komentarzy:

  1. Produkty które zawierają cukru, glutenu oraz laktozy wpisują się w aktualne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. witaminki w takiej formie sama chciałabym przyjmowac

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo aż chciałabym brać haha :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te witaminki haha, sama bym chciała :D
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że bez cukru - ale co jest w zamian niego ? Nie wszystko niestety mogę stosować a chciałabym coś ,,zdrowszego" kupić córce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. good! i want to eat!
    https://luxhairshop.com/blogs/lux-hair-shop-blogs
    At first glance, you are attracted to your blog and like your blog very much! thank you for your sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie popieram witamin w postaci słodyczy, to nadal słodycze tylko ze zdrowymi dodatkami. Dzieciom zęby psują się bardzo szybko, co będzie wymagało częstych wizyt u stomatologa. Lepiej kupić witaminy w postaci kropli o statusie leku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Konsultowałem kwestię zdrowych słodyczy z dentystą a bemowie i on ma inne zdanie na ten temat. Lepiej zjeść owoc. Chociaż przyznam się, że czasem moje dzieci jedzą słodycze.

    OdpowiedzUsuń