Co tam nowego?- tak w skrócie :)

Hej  :D


Mam wam tyle do przekazania. Zacznę od tego, że wraz z moim ukochanym obchodziliśmy naszą pierwszą rocznicę. Może nie wszystko poszło zgodnie z planem....ale koniec końców było bardzo miło. 







Nareszcie spełniłam swoje marzenie z dzieciństwa... Poznajcie Lunę  :D Luna jest szczeniakiem, któremu daliśmy serce i dom  :D Jest przecudowna!! Mega kochana, ale ma swój charakterek :D 





I jeszcze tak na sam koniec- rozpoczęłam testowanie produktów, z którymi wiążę spore nadzieje... Mam ostatnio problemy z włosami, więc produkty marki Trychoxin spadły mi z nieba!





Do dyspozycji mam miesięczną kurację w postaci ampułek oraz szampon dla wzmocnienia efektu. Kuracja rozpoczęta. Na pewno dam wam znać, jak na moich włosach sprawdziły się te produkty. 

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

13 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę kolejnych szczęśliwych rocznic :) Śliczny piesek :) Mam nadzieję,że miesięczna kuracja od włosów przyniesie oczekiwane efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych szczęśliwszych. Super że masz Lunę a ona Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ampułki do włosów testowała moja mama - była bardzo zadowolona z efektów kuracji! :)
    Przepiękny piesek, ahhh uwielbiam zwierzaki, są tak urocze i kochane.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny nsyzjnik! Gratuluję rocznicy :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :D
    Super psiak ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i kolejnych pięknych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje rocznicy! :) Ja też czekam, aż moje marzenie z dzieciństwa się spełni i będę miała wymarzonego piesełka! Już niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje rocznicy i oczywiście nowego członka rodziny

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości :) Ja ostatnio szaleję jeśli chodzi o modę. Bardzo podobają mi się torebki michael kors

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi niestety już nic nie pomaga na moje włosy. Ostatnio zdecydowałam się na odważny krok i zakupiłam peruki w Krakowie. Teraz moim jedynym problem jest wybór jednego z trzech odcieni brązu.

    OdpowiedzUsuń