Kolejny raz....ale tym razem na dobre...Wracam :) AliExpress haul cz1.

Hej :D


I powróciła marnotrawna córka blogosfery.... Tak, oto jestem. Głupio się tłumaczyć kolejny raz, co takiego się stało w moim życiu. Czasami każdy potrzebuje przerwy. I to chyba był właśnie mój czas. Co tu dużo mówić....Ostatnio wzięłam sobie bardzo dużo na głowę. Być może nie do końca wszystko sobie przemyślałam porządnie, być może z niektórymi sprawami się pospieszyłam. Powiem szczerze, że początek roku 2020 nie jest dla mnie zbyt łaskawy... No cóż... Przejdę może do bardziej przyjemnych spraw. Co powiecie na haul zakupowy z AliExpress?

Zacznę od kosmetyków. W sumie to nie za często sięgałam po tego typu produkty z Ali. Jednak ilość poleceń i recenzji sprawiła, że sama zapragnęłam je wypróbować. 

I tak oto skusiłam się na plasterki na nos. Używam je już dłuższy czas i jestem z nich bardzo zadowolona. W przeciwieństwie do tych, które zazwyczaj kupowałam w drogerii- te rzeczywiście działają. Maseczka fajnie usuwa zanieczyszczenia. W środku znajduje się słoiczek z maseczką oraz papierki na nos.


Firmę Bioaqua chyba kojarzy każdy. Ja kupiłam kilka rzeczy, natomiast te płatki przyszły do mnie jako pierwsze. Są to płatki pod oczy. Mam je od kilku dni i jeszcze nie zdążyłam wypróbować. Także jestem bardzo ciekawa ich działania i już nie mogę się doczekać, aż po nie sięgnę.  
 



Dużo dobrego słyszałam również o derma roller. To również przyszło do mnie stosunkowo niedawno i jeszcze nie miałam okazji sprawdzić jak to działa. 
 


Gąbeczki do makijażu IMAGIC powszechnie znane i kochane. Ja mam je pierwszy raz. Zaczęłam od tej większej. Póki co jest ok. To jeszcze nie miłość, ale kto wie....
 

Ja chodzę na rzęski i zawsze dostaję taką szczoteczkę, jednak- nie wiem jak to się dzieje- zawsze albo ją zgubię, albo mój pies ją dorwie. Teraz mam zapas :D 
  

Koniec z kosmetycznymi rzeczami. Przechodzimy do mojego ulubionego działu z Ali....czas na przydasie  :D 

Któż może się oprzeć takiemu cudakowi? To nawilżacz powietrza. Ja zawsze dodaję kilka kropel olejku eukaliptusowego, co pomaga mi przy chorych zatokach. 
 

Kosmetyczek mam kilka, ale takiej jeszcze nie... Ta jest bardzo pojemna, a więc na wyjazdach sprawdza się rewelacyjnie. W zasadzie to dwie kosmetyczki w jednej. Spodobał mi się wzór. Do tego kosztowała grosze, a jest świetnie wykonana. 
 


Na Ali jest całe mnóstwo pięknych ozdób do włosów. Ja wciąż czekam na kilka przesyłek, a póki co moje włosy zdobią opaski. Te są bardzo ładne. Dobrze się je nosi i co najważniejsze- nie uciskają. 
 



Cóż to by było za zamówienie bez etui do telefonu? Tak więc oto dwa moje nabytki. Powiem w sekrecie, że kolejne są już w drodze :D 
 

Cen nie podaję, bo w zasadzie na Ali bardzo często ulegają zmianom. Każda rzecz kosztowała grosze, a wszystko zapowiada się całkiem fajnie. 

Kupujecie na Ali?
Co ostatnio udało wam się dorwać? Co sądzicie o moich łowach?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

7 komentarzy:

  1. Oo jakie urocze nowości :) Na Aliexpress można znaleźć naprawdę cudne rzeczy i to w korzystnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości :)
    Z przedstawionych z chęcią przygarnęłabym do swojej kolekcji derma roller.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze opaski :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kilka razy użyłam dermo rollera, pierwszy raz za mocno i dosłownie wyglądałam jak podrapana przez kota. Nie radzę od razu używać na twarz

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten nawilżacz powietrza ile kosztował? PAmiętasz może? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja miałam na niego bardzo duże zniżki- kupiłam w listopadzie plus ogólny kod zniżkowy....więc całość wyszła jakieś 11 zł. Zazwyczaj koszt to około 30 zł.

      Usuń