Nowe pazurki :)

Hej :D 

Dziś szybki post. Nie będę poruszać oczywistych tematów. Powiem tylko...uważajmy na siebie, stosujmy się do wytycznych i zachowajmy spokój. 

A teraz czas na coś bardziej przyjemnego :) Chciałam pokazać wam moje nowe pazurki. Zdobienie jest bardzo delikatne i stonowane. Nie wiem jak wam, ale mnie się bardzo podoba  :D 



Nad kształtem jeszcze pracuję, ale wydaje mi się...że jest coraz lepiej. Wiem, że nie jest doskonale, jednak mnie się bardzo podoba. Ogólnie jestem zadowolona z efektu końcowego :D 


Mimo, że jestem sroką i kocham błyskotki, to bardzo polubiłam matowy efekt  na moich pazurkach. 

Jak wam się podoba?
Lubicie matowa lakiery?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

10 komentarzy:

  1. Bardzo łądne pazurki i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam właśnie wpis i popijam kawkę z takiego samego kubka :) Paznokcie bardzo ładne, muszę się zabrać za swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak subtelnie i kobieco - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie, częściej wybieram błysk ale mat także jest modny i ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten mat :) poza tym, masz bardzo ładny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń