Ostatnio zdobyte :)

Czy wy też czujecie zbliżającą się jesień?? Dziś mimo słonecznej pogody, na zewnątrz wcalene nie jest już tak ciepło, a o nocach już nie wspomnę...  Do tego te spadające z drzew liście. Nie przepadam za jesienią. Znoszę ją jedynie jak jest sucha i kolorowa :D 


Dziś tylko na chwilkę wpadłam. Chcę pokazać co ostatnio upolowałam. Zakupy- standard :)

Czyli w rolach głównych lakiery i biżuteria :)

Lakiery po 2.90 i Miss Selene po 2.50


A teraz biżuteria :)

Te rzeczy, które tu widzicie kosztowały około 5 zł za sztukę :) No i jak tu nie brać ??




Ten łańcuszek kupiłam w Sh i kosztował 20 gr :P

Hmmm, nie wiem czy go nie przerobię jakoś...spodobaly mi się literki- no w każdym razie oto on:



I na koniec nausznice :) 

Co o nich sadzicie, podoba wam się takie coś?


W tajemnicy zdradzę, że robiłam przegląd biżu....i niektóre rzeczy mam podwójne, a nawet potrójne :)

I tak się zastanawiam... może by jakieś rozdanko zorganizować w niedługim czasie  ?:P

A dziś to już na tyle, buziaki :**

97 komentarzy:

  1. Wow, ile biżuterii kupiłaś, ale maniak z Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) Nawet nie sądziłam, że mam tego aż tyle:) I to niektóre w kilku egzemplarzach :P A najgorsze jest to....że ciągle mi mało :P

      Usuń
  2. Motylki, napis, kolczyki z piorkami super! :)

    Reszta tez oczywiscie :)

    Obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest świetna:)

    Obserwuję:)

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te lakiery z Butterfly ale szybko się zważyły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje tak nie zrobią. No zobaczymy, a nawet jeśli, to na szczęście majątku na nie wydałam :D

      Usuń
  5. Dzękujemy za obserwowanie:)
    Miło tu. Też obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejan super bransoletka:)
    Może te bransoletki masz podwójnie i znajdą się w rozdaniu???? :):)
    Obie sa super!!! Wa jakim miesice w rynku je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych akurat nie będzie raczej :P Ale spokojnie- bedą inne, równie fajne :) Ta akurat jest z House'a.

      Usuń
  7. pierwszy raz spotkałam się z biżuterią taką na ucho :o
    widzę, że nie jestem na czasie :d
    ale ciekawie to wygąda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne lakiery!
    Mam pełno lakierów do paznokci! Haha
    Pozdrawiam i również obserwuję! Aleksandra ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe kolory lakierów biżuteria również w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie dorwałaś ta bransoletke?!?! sliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka i nausznice są świetne :)
    Już obderwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie nausznice (z krzyżykiem) - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna biżuteria! łańcuszek z sh śliczny ! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria<3
    Również dodaję do obserwowanych!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.Gdzie się dodaje do obserwowanych ,bo nie mogę znaleźć?;<

      Usuń
    2. Na górze po lewej stronie -Obserwatorzy (dołącz się do tej witryny :D )

      Usuń
  15. cudne <3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię lakiery tej formy;) są tanie i dobre;)
    zakochałam się w Twojej bransoletce!!! J. zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletki są mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi lakier od lewej najlepszy. :)
    Może obserwujemy? :)
    Zapraszam - www.sensualwhisper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bransoletka : )
    Obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne kolczyki<3
    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!:)
    Świetny post:)
    A! Zapraszam Cię do mojego konkursu :
    http://pauliiniia.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  22. ŁADNE KOLORY TYCH LAKIERÓW : ))
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili : )
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie spodobał mi się naszyjnik z motylkami oraz bransoletka z serduszkiem.Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kolczyki :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. chętna jestem na rozdanko ;d
    fajne zdobycze a w szczególności naszyjniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% niedługo będzie :D Myślę, że tak pod koniec tego miesiąca :D

      Usuń
  27. Śliczna biżuteria! Szczególnie podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuteria jak i kolorki lakierów są cudowne :)
    Jesień zbliża się nieubłaganie :<
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna biżuteria i świetne kolory lakierów :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ta druga bransoletka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bransoletka ! dasz radę kupić mi i wysłać po wpłacie pieniążka ? Strasznie mi się podoba, a jak rozdanko, to ja się zgłaszam ;)) Dziekuje za komentarz, dodaje do obserwowanych ! Liczyłabym na rewanżyk, mam chęć wymieniania się opiniami .. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, ale wydaje mi się, że kupiłam ostatnią :/ Tak czy inaczej jeszcze zobaczę i dam Ci znać, OK?

      Usuń
  32. Niestety... Mam tą samą bransoletkę ! (czarna z sercem) ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lakiery i bransoletka świetne ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! Obserwuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bransoletka z serduszkiem jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bransoletka i lakiery są świetne ; * + Dziękuję ja za komentarz ; *

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo podoba mi się ta bransoletka. ;) wg świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Adore the things you have got here! =)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. lakiery są super! na pewno wzbudzą wspomnienia o lecie :D!
    fajne łupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje ;)
    zaobserwujesz ;d
    fajny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  40. --No jasne, ale wydaje mi się, że kupiłam ostatnią :/ Tak czy inaczej jeszcze zobaczę i dam Ci znać, OK?

    -- Jestem chętna ! Proszę w najbliższym czasie, ewentualnie jakieś podobne pstryknij żemykowe ze złotym dodatkiem typu jak Tw. z serduszkiem, byłabym mega wdzięczna, chyba że będzie jeszcze ta. :)) byle coś w podobnie ze złotym dodatkiem. Ewentualnie może tą mi odsorzedaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, no to niedługo się do Ciebie odezwę i napiszę jak się sprawy mają :D

      Usuń
    2. Pewnie ! Czekam z niecierpliwością ;))

      Usuń
  41. ciekawa biżuteria, widziałam ten naszyjnik z motylami ale się w końcu nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten łańcuszek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Płatków używałam głównie do zmywania maseczek z buzi:)
    Są bardzo wygodne w użyciu, bo odkręcamy pudełko i wyjmujemy pożądaną ilość. Płatki są cały czas tak samo nawilżone, nie wysychają. Nawet ostatnia sztuka jest wilgotna. Mi krzywdy nie zrobiły, więc z czystym sumieniem polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo dziekujemy za komentarz na naszym blogu :)fajnie tutaj u Ciebie! Obserwujemy i zapraszamy do tego samego u nas http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. biżuteria świetna!

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna biżu :D zapraszam do siebie i do obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
  47. Odpowiedzi
    1. Tak, ja też jestem tego zdania :)
      A ta z krzyżem będzie na rozdaniu :)

      Usuń
  48. Bransoletka i łańcuszek cudo. Nie chce się wierzyć, że z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Beautiful post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna bransoletka i łańcuszek z literami :) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale piękna bransoletka z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń