Recenzja- odżywka do włosów HEGRON + pazurki :)

Hej  :)

Dziś przychodzę z kolejną recenzją. Opowiem wam troszkę o odżywce, którą jakiś czas temu dostałam do testów. 



Opakowanie:

To ogromna i troszkę nieporęczna 500 ml butla. Do tego ma dość duży otwór....przy pierwszym użyciu wylałam przez za dużo produktu-  zwłaszcza, że sama odżywka jest wodnista. 

Zapach:

Ma dość mocny, może nawet troszeczkę ciężki zapach. Nie jest on brzydki, ani nie do zniesienia. Mi się zapach troszeczkę kojarzy z babcinymi kosmetykami :P Po wysuszeniu nie czuć tego zapachu na włosach. 


Moja opinia:

Ja lubię ten produkt. Jest dość wydajny...zwłaszcza wtedy, gdy pamiętamy już o dużym otworze i wodnistej konsystencji. Odżywka jak już wspomniałam jest rzadka, lekka i ma jasny, perłowy kolor. 




Dzięki swojej lekkości nie obciąża włosów, nie przetłuszcza ich. Włosy są za to miękkie, błyszczące i sypkie. Sprawiają wrażenie odżywionych i wygładzonych. Pomaga też przy rozczesywaniu. 



Jest to odżywka do spłukiwania. Wystarczy niewielka ilość, by pokryć całe włosy. 


Podsumowanie :



Jak dla mnie- jest ok. Włosy po niej się nie elektryzują, dobrze się rozczesują. Są błyszczące i miękkie, przyjemne w dotyku. Nie podrażnia skóry głowy. Największym minusem jest za duży otwór....przy takiej konsystencji- to raczej kiepskie połączenie. Trzeba się pilnować przy aplikacji odżywki:P
Z tego co wiem, to ten produkt nie jest drogi i myślę, że warto spróbować. 



A i tak przy okazji wrzucę fotę moich pazurków :)

Zdobienie mega proste, a myślę, że całkiem fajny efekt:




Użyłam tych dwóch lakierów. Bazą był zwykły, cielisty lakier.




Ok, na dziś to tyle :)
Trzymajcie się i do następnego :***

20 komentarzy:

  1. świetna recenzja ;) a gdzie można dostać tę odżywkę? fajne pazurki, mam taki sam kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% widziałam ją w Drogerii Natura, była też w niektórych małych drogeriach. Podobno można ją dostać też w Kauflandzie :)

      Usuń
  2. miałam tą odżywkę i już jej nie kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wyprobowac ta odzywke, szukam tej jedynej i nie moge znalesc ;/
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi. Kosztuje grosze, a działa super :)

      Usuń
  4. Ja używam tej bez spłukiwania :)

    Pazurki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tą bez spłukiwania kupię jak mi się obecna skończy :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Ekstra pazurki;) A co do odzywki do duża butelka zawsze lepiej się opłaca prawda? ;)) Zajrzyj da mnie:) http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Co do odżywki- dokładnie, duże opakowanie się bardziej opłaca i starczy na dłuższy czas :)

      Usuń
  6. Odżywkę miałam i byłam z niej bardzo zadowolona, chociaż nie była zbyt wydajna ze względu na wspomniany przez Ciebie zbyt duży otwór. Paznokcie wyszły Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to chyba jej jedyny minus, ale jak już się pamięta o olbrzymim otworze i wodnistej konsystencji odżywki- jest ok :)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  7. naprawdę świetne! :)
    Zaobserwowałam twój blog
    Zapraszam na swój i jeśli ci się spodoba - zaobserwuj
    http://willbefineee.blogspot.com/
    będzie mi bardzo bardzo miło !
    *,*

    OdpowiedzUsuń