Neonowe kropki- NOTD

Hej :) 


U mnie dziś pogoda koszmarna, jest ciemno, ciągle leje, od czasu do czasu zagrzmi...

Troszkę mnie tu nie było, ale wiecie....w weekend było cudownie- było ciepło, słonko świeciło- idealna pogoda na opalanie, a wieczorami wychodziłam na miasto. Przez trzy dni w moim mieście odbywał się jarmark- w sumie było całkiem miło :P 

Pełno stoisk z biżuterią i innymi cudeńkami oczywiście przyciągały mój wzrok....ale -UWAGA- opanowałam się i prawie nic nie kupiłam  :P To jak na mnie duży sukces :P Swoją kolekcję biżu wzbogaciłam tylko o 3 pary nowych kolczyków... Niedługo je zobaczycie, bo oczywiscie jak zawsze zapomniałam, że bateria od czasu do czasu potrzebuje ładowania... ;/ 

Jedyne zdjęcia jakie udało mi się zrobić, to fotki pazurków i to też nie za dużo.


Lakiery neonowe są fajne, ale niektóre ( jak widać) mają słaby pigment.... 


Jakie kolory użyłam? A już wam pokazuję  :) 


Od lewej: Miss Selene 222, GR Paris 86, GR Classics 55


Od lewej: Neon Fluo (?), GR Paris 91, Butterfly 389

Oczywiście jeszcze biały lakier jako baza i to tyle  :P 

Podoba się wam?
A jak wy spedziliście weekend? 

No, to ja już kończę. Muszę nadrobić zaległości na waszych blogach :) 
Trzymajcie się i do następnego :***

22 komentarze:

  1. ślicznie to wygląda :)
    Lubie lakiery z Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie to wygląda♥
    piękny odcień tej zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ta zieleń jest bardzo ładna, choć ma bardzo słaby pigment...

      Usuń
  3. b ardzo fajne kropeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznee!
    Uwielbiam kropki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny mani na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne mani!
    a powiedz,jakiej firmy użyłaś białego lakieru i czy dobrze kryje?nie trzeba mu 3 warstw jak tym które do tej pory spotykałam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a jeśli chodzi o biały lakier, to ja użyłam lakieru SUHADA. Od czasu do czasu można je dostać w Lidlu. W sumie jest całkiem dobry, długo się trzyma i wystarczą 2 cienkie warstwy do całkowitego pokrycia pazurka :) Także polecam, może ten będzie dla Ciebie lepszy :)

      Usuń
  7. ale ci ślicznie wyszły ♥
    cudo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog! obserwujemy? luyyyza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń