Poranek z Primaviką

Hej  :)


Dziś zapraszam na kolejne śniadanie :) A towarzyszyć nam firma Primavika.

Powiem tak, ja ogólnie za takimi zwykłymi pasztetami nie przepadam, ale są wyjątki. 
Oto i one:


Te naprawdę bardzo mi posmakowały, tym bardziej, że mi osobiście przypominają hummus- który ja po prostu uwielbiam  :D 

Paszteciki znajdują się w niewielkich słoiczkach. Słoiczki są poręczne i nie ma problemu z wydostaniem z nich produktu. Ja mam dwie wersje smakowe, czyli: pasztet meksykański i pomidorowy z cieciorką.
  


Oba produkty są bardzo aromatyczne. Mają przyjemny zapach i konsystencję. Meksykański jest oczywiście pikantny. 



Widać tam kawałki czerwonej fasoli, groszku i kukurydzy. Smak jest przyjemny i wyważony. Jeśli chodzi o ostrość - to spokojnie, nie jest bardzo pikantny, także osobom, które nie przepadają za takim jedzeniem, mimo wszystko przypadnie do gustu. Rozprowadzają się bez problemu. Są miękkie, bardzo kremowe i puszyste.


Pasztet pomidorowy z cieciorki jest dużo bardziej delikatny w smaku (niż poprzednik). Ten również przypadł mi do gustu. Warto dodać, że produktu wolne są od glutenu i cukru. Mogą spożywać je dzieci, diabetycy, weganie i wegetarianie. Firma Primavika specjalizuje się w produktach eko :)



Takie kanapki smakują pysznie zarówno z dodatkami np:warzyw jak i bez nich. Te pasztety, to na prawdę fajna i zdrowa alternatywa. 


Warto poprzeglądać propozycje zdrowej żywności jaką w swoim asortymencie ma firma Primavika.

Próbowałyście? Znacie może te produkty?
Co sądzicie o firmie Primavika?

http://www.primavika.pl/


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

32 komentarze:

  1. Jeszcze ich nie jadłam. Ale za to kupiłam masło orzechowe tej firmy. I zgadzam się z Tobą. Było pyszne. Teraz będę polowała na te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy takich nie jadłam, chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pasztetów nie lubię, ale w moim domu ogólnie są amatorzy tego specjału ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomidorowy :)) Meksykański muszę zakupić, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pasztet pomidorowy, ale z tej firmy jeszcze nie próbowałam. Same pyszności tu u Ciebie, pozdrawiam i obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pasztetów nie jem ale mój synek pewnie byłby wniebowzięty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa bardzo mi posmakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają smakowicie, muszę je spróbować :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie mam przekonania do takich pasztetów. Wyglądają trochę jak paprykarz.

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam już dużo dobrego o tej firmie :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze na nie nie trafiłam, ale może gdy będzie okazja wypróbuję :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię takich pasztetów, wolę pieczone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam tych pasztetów, ale mogłyby mi zasmakować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nie jadłam tych pasztecików.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie pokazałaś składu tych pasztetów.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jadłam ale na cieciorkę to bym się może skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę koniecznie spróbować! Wyglądają mega apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie spróbować! Wyglądają mega apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę koniecznie spróbować! Wyglądają mega apetycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie wrzuciłaś składów, zawsze czytam takie rzeczy nim coś kupię :)
    Lubię hummus, więc te produkty mnie zaciekawiły...

    OdpowiedzUsuń
  22. smaki intrygujące, nie znam tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja raczej za pasztetami nie przepadam, ale jestem pierwszym Tadkiem Niejadkiem w rodzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tą firmę ale jeszcze nie próbowałam ich produktów, przybieram się do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem miłośnikiem pasztetu, ale te wyglądają smakowicie i bardzo zachęcająco :). Pozdrawiam!

    + Proponowałaś obserwacje, ja już, czekam na Ciebie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń