Nowy dom :)

Hej  :)


Remont trwa...na szczęście jeszcze trochę i po będzie krzyku :) Ekipa się uwija jak może, więc jest szansa na to, że dziś jeszcze skończą. Nawet nie wiecie jaki mam teraz bałagan...ehhh.

Dziś jednak opowiem wam o nowym domku dla mojego laptopa:


Rzeczy z filcu od zawsze mi się podobały. Mają w sobie to coś :) Na stronie otulfilcem mamy na prawdę spory wybór. Są tam dostępne teczki na dokumenty, torby, etui na telefony, tablety i laptopy.


Ja wybrałam sobie etui na laptopa. Wszystko jest dopasowane do mojego sprzętu. Wybrałam niebieską gumkę i drugą kieszonkę. Do wyboru są także inne kolory gumki: czerwona, żółta, zielona. Kieszonka jest również opcją dodatkową.


Samo etui jest wykonane z najwyższą dbałością. Wszystko jest idealnie skrojone, ładnie wykończone. Nie odstają żadne nitki. Laptop mieści się tam idealnie. Filc jest dość gruby, a szwy są mocne. Dodatkowa kieszonka służy mi do przechowywania dokumentów, czy innych drobiazgów.  



Ja mam etui z szarego filcu z niebieską gumką. Gumka dodatkowo zabezpiecza sprzęt przed wypadnięciem. Jest ona dość szeroka i zwarta. Etui jest mocne, porządne. Bardzo dobrze chroni laptopa. Do tego jest leciutkie.



Z etui jestem bardzo zadowolona. Wygląda stylowo i elegancko. Z boku znajduje się mała metka z nazwą firmy. Laptop w tym etui jest bezpieczny, nic niepokojącego się z nim nie dzieje. Pasuje jak ulał :D  Etui jest miękkie i przyjemne w dotyku. 


Serdecznie was zapraszam na stronę otulfilcem. Możecie dobrać tam produkt dopasowany na wasz sprzęt. Obsługa jest miła, profesjonalna i bardzo pomocna. 

http://otulfilcem.pl/

A jak wam się podobają filcowe wyroby ze strony otulfilcem
Znacie stronkę, a może same posiadacie takie filcowe cudeńka?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

32 komentarze:

  1. Super sprawa, zwłaszcza jeśli się laptopa często zabiera w wycieczki. Mój zazwyczaj zostaje grzecznie w domku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój podróżuje bardzo dużo, więc taka dodatkowo ochrona mu się przydaje w 100% :)

      Usuń
  2. fajnie sie prezentuje, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój lapek byłby zadowolony z takiego etui :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna! chętnie nosiłabym ją jako zwykła kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze! :) Przydałoby mi się takie na tablet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam rękodzieło :) Bardzo ładne jest to etui :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D A rękodzieło też bardzo lubię i cenię :D

      Usuń
  7. fajne etui, wiem co to znaczy mieć remont :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziś już skończą z tym remontem....tylko potem nadejdzie część druga rozrywki- sprzątanie :(

      Usuń
    2. to chyba jeszcze gorsze od remontu :/

      Usuń
  8. Mam torebkę filcową, wyciągam ją często latem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filcowe torebki bardzo mi się podobają :)

      Usuń
    2. Filcowe torebki bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  9. piękne etui :D sama chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stronki nie znam, i choć za filcem nie przepadam, to całkiem nie źle wygląda to etui :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fajnie, ale ja jednak wolałabym coś sztywniejszego, co w razie czego jednak zamortyzuje lapka :P Miałam kiedyś taką fajną i sztywną torbę, ale tato mi ją zakosił. Laptopa zresztą też :P Skąd masz taką fajną naklejkę z NYC?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam torbę taką typową na laptopa i na podróże. Wtedy to etui służy mi jako dodatkowa ochrona. Co do naklejki- to jest to niezniszczalna naklejka kupiona za grosze na allegro; )

      Usuń
  12. myślałam że to taki fajny notes, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie filc jakoś nie do końca przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń