Pazurki :)

Hej :D


Pogoda jest coraz gorsza...czy to już koniec lata?
Dziś chciałam wam pokazać moje pazurki :D Wypróbowałam swoje lakiery i muszę powiedzieć, że jestem za nich całkiem zadowolona :)

A oto jak się prezentują:


Nic wymyślnego :P Ale od czasu do czasu lubię taki zwykły mani :)
Użyłam tylko bazy, lakieru nr 107 i top. Na jednym paznokciu pojawił się brokat.


Podoba mi się ten kolor. A wam?


Oczywiście jak zawsze po wszelkich zabiegach na pazurkach- w skórki mam wtarty olejek :) Także wybaczcie mi to całe błyszczenie  :P 



No i tak się to wszystko prezentuje  :D Przyznam, że nawet mi się podobają te lakiery :) Cały proces trwa krótką chwilę. Zobaczymy jak będą się trzymały.

Co sądzicie? Podoba wam się kolorek?

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

15 komentarzy:

  1. Podoba m isię ten motyw na jednym paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę zachwycające połączenie,

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne pazurki! świetny efekt :))
    może wspolna oberwacja? daj znać u mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post. Is’s Perfect! Happy weekend.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  5. ten różowy jest boski, brokatowy też ale moje serce skradł różowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń