Wyjątkowy prezent :)

Hej :D


Co słychać? U nas niedawno odbyła się mała imprezka w gronie rodziny. Była to okrągła rocznica ślubu moich rodziców. A skoro była impreza...to i prezenty.

Na tej stronie: KLIK jest całe mnóstwo prezentów, które nadają się na takie właśnie okazje.

Przesyłka dotarła w oka mgnieniu. Była świetnie zabezpieczona. Wszystko było owinięte w folię- także nie ma mowy o uszkodzeniu. 





Dodatkowo na stronie eprezenty można wybrać opcję pakowania. Ja zdecydowałam się na celofan i wstążkę:


Tak, jak wspomniałam na samym początku- moi rodzice obchodzili okrągłą rocznicę ślubu.
Wiedziałam, że prezent musi być wyjątkowy. Kiedy odwiedziłam stronę eprezenty otworzyły się przede mną ogromne możliwości. Dodatkowo opcja personalizacji tylko utwierdziła mnie w przekonaniu, że trafiłam w dziesiątkę :D I tak oto powstało moje dzieło:




Jak widzicie dodatkowo otrzymujemy złotą podstawę. Także jeśli nie chcecie wieszać certyfikatu na ścianie (a w tym  przypadku również istnieje taka możliwość, gdyż z tyłu znajdują się specjalne otwory)- można go umieścić na złotych widełkach.


Jeśli chodzi o personalizację. Sprawa jest bardzo prosta. Wybrałam zdjęcie ślubne moich rodziców. Do tego dołączyłam wierszyk, datę i podpis i gotowe. Łatwe, prawda?


Certyfikat prezentuje się wspaniale. Jest pięknie wykonany. Powiem szczerze, że jak tylko otworzyłam paczkę- wiedziałam, że trafiłam idealnie. Całość ma rewelacyjną jakość. Cudo! Druk, zdjęcie, płytka- wszystko zrobione perfekcyjnie. 





Moi rodzice nie spodziewali się takiego prezentu. W dzień ich rocznicy przygotowaliśmy małą niespodziankę. Nie chcieliśmy im wręczyć tego certyfikatu..tak po prostu... Po uroczystym obiedzie rodzice dostali od nas kartkę. A w niej pierwszą wskazówkę :P



Nie będę pokazywać każdej rymowanki. Koniec końców po odszukaniu wszystkich wskazówek, tak naprawdę rodzice musieli wrócić do miejsca, w którym wszystko się zaczęło- czyli do stołu.
I w ten sposób ich oczom ukazał certyfikat :D


Co tu dużo mówić. Rodzice byli zaskoczeni i wzruszeni. Nawet mój tata się popłakał. A uwierzcie- takie coś nie zdarza się zbyt często :P

Serdecznie was zapraszam na stronę eprezenty
Znajdziecie tam całe mnóstwo wspaniałych prezentów na każdą okazję. Rocznica, urodziny, imieniny- to nie problem. Na tej stronie jest wszystko, czego dusza zapragnie. I co najważniejsze- istnieje możliwość personalizacji :D

https://eprezenty.pl/source/193/80242/

Jak wam podobają się się takie personalizowane prezenty?
Co sądzicie o naszym wyborze? Podoba się wam taki certyfikat?

Zapraszam was na stronkę: KLIK oraz na FB: KLIK


Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

20 komentarzy:

  1. Moi rodzice też by mieli nie długo 30 rocznicę ślubu. Wspaniały prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent, który jednocześnie będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja, fantastyczna rymowanka, taki prezent to super pomysł. właśnie dostałam smsa o realizacji mojego zamówienia na eprezenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty sprawiają najwięcej radości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rodzice z pewnością byli zachwyceni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście swietny prezent :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, lubię takie spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z tymi zagadkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł :) A ta gra to już w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie prezenty są jak najbardziej bardzo ważne i ja również jestem zdania, że całkiem ciekawą opcją może być skrzynka na wino z grawerem. Fajny ich wybór zawsze mają w https://zamowprezent.pl/prezenty-dla-pary-mlodej/skrzynki-z-grawerem więc oczywiście zachęcam każdego do sprawdzania.

    OdpowiedzUsuń