Co u mnie nowego?

Hej :D 


Co u was słychać? Dawno tu nie zaglądałam, ale sporo się u mnie działo w ostatnim czasie. Mam wam bardzo dużo do pokazania. Zaczniemy na spokojnie od małej wishlisty :D To, co sobie zamówiłam na stronie SammyDress  zobaczycie już niedługo :D Uchylę rąbka tajemnicy :P Jak wiecie- uwielbiam koszule....więc w tym zamówieniu koszul zabraknąć nie mogło :P 

Ale przechodząc to wishlisty- zacznę od kilku drobiazgów. Kocham wszelkie błyskotki, a zegarki na stronie SammyDress są po prostu obłędne. Spójrzcie na te cudeńka, czyż nie są urocze?

Zegarek nr 1- KLIK

www.sammydress.com/product3426782.html?lkid=10641638
 Zegarek nr 2- KLIK 

www.sammydress.com/product3098200.html?lkid=10641638

Teraz kilka słów o bardzo popularnej rzeczy w ostatnim czasie. Mam na myśli handspinnery. Słyszałyście o czymś takim? Ja mam w rodzinie małych kuzynów, więc oni są na bieżąco z takimi nowinkami. Na stronie SammyDress tego typu rzeczy jest całe mnóstwo. Oto kilka przykładów:

Spinner nr 1- KLIK
Spinner nr 2- KLIK


Spodobało mi się sporo dodatków do domu. Na stronie SammyDress znajdziecie praktycznie wszystko, czego dusza zapragnie :P Tym razem chciałam wam pokazać ozdoby na ścianę i organizer, który z pewnością by mi się przydał.

Naklejki- KLIK
 
  
Organizer- KLIK 


Mój portfel ostatnio ucierpiał, więc naturalnie zaczęłam poszukiwania czegoś nowego i ładnego. Wpadło mi w oko kilka propozycji i poważnie zastanawiam się nad kupnem :D Znalazłam coś dla miłośników flamingów i nie tylko :D 

Portfel nr 1- KLIK


Portfel nr 2- KLIK
 

Na stronie można znaleźć sporo fajnych ofert, a do tego można skorzystać z kuponów rabatowych. Oto kilka z nich. Kody znajdują się na obrazkach, więc nie będę ich przepisywała- w każdym razie warto z takich zniżek skorzystać :D

www.sammydress.com?lkid=10641638

www.sammydress.com?lkid=10641638

www.sammydress.com?lkid=10641638
 
Już niedługo pokażę wam moje zamówienie :D Ja jestem z niego bardzo zadowolona :D 

A jak tam u was? Co u was słychać?
Spodobały się wam jakieś rzeczy z tej strony?

www.sammydress.com?lkid=10641638

Będzie mi bardzo miło, jeżeli poklikacie w linki, czy obrazki :D 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

17 komentarzy:

  1. fajne rzeczy.
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy, a zegarek ze słoniem jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę fajny sklep. Szczególnie wpadł mi w oko portfel z flamingami :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. O spinnerach jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się o co chodzi z tymi spinnerami :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegar ze słoniem jest przeuroczy! Bardzo podoba mi się też ta " kwiatowa " kopertówka ♥
    Poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  8. często widuję handspinnery ale nadal nie wiem co to jest

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny ten portfel z flamingami<3

    OdpowiedzUsuń
  10. zegarek ze słoniem jest very sweet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zegarek ze słoniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek z kotem tylko 7 dolarów? ?? Wow! Strasznie fajny, przydałby się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten zegarek ze słoniem. Poklikane. :)

    OdpowiedzUsuń