Mini haul :)

Hej :D 


Dziś chciałam wam pokazać moje nowości zakupowe. Nie ma tego zbyt wiele. To zaczynamy :D

W aptece kupiłam krem z Ziaji za niecałe 8 zł. Zdecydowałam się także na żel oczyszczający. Żel był na promocji. Zapłaciłam za niego około 35 zł. 


Wskoczyłam również do Rossmanna. Kupiłam zestaw do soczewek- czyli opakowanie oraz płyn. Za całość zapłaciłam jakieś 23 zł. 


Kupiłam również zapasowe gumki do zalotki. Kosztowały grosze :D 


Na ryneczku szukałam jakiś fajnych butów. Znalazłam dwie mega wygodne pary. Ślicznie się prezentują. Pierwsza para kosztowała 39 zł.


Zdecydowałam się jeszcze na takie buciki :D Dla mnie rewelacja :) Za te buciki zapłaciłam coś około 30 zł.



Szklanek i kubków mam już chyba 1500....ale jakoś nie mogłam się oprzeć tym cudakom z Kika :D


Chińskie centrum pozytywnie mnie zaskoczyło pięknymi torebeczkami :D Małe i pojemne- czyli dokładnie to, czego szukałam :D Ta pudrowa torebeczka kosztowała niecałe 60 zł. 


W Biedronce pojawiły się też pyszne jogurty. Kto nie jadł- koniecznie musi spróbować :D Słoiczek kosztuje coś około 5 zł.


Dorwałam także bardzo smaczne batoniki w dwóch smakach. Nie wiem czy będą w stałej ofercie, czy to limitowanka- w każdym  razie pycha :D



Czas na Lidl :D Uwielbiam te musy :D Nie pamiętam ceny, w każdym razie uważam, że są warte uwagi :D 


Ta przekąska jest pyszna :D Zawsze jak tylko pojawia się w Lidlu, to robię sobie spory zapas. Mniam! 



Kupiłam także na spróbowanie smoothie  :D Całkiem spoko, choć te wykonane samodzielnie są najlepsze ;P 


I to w zasadzie wszystko na dziś  :D Oczywiście mam kilka nowości w zanadrzu, ale zatrzymam je na następny wpis :D 

Znacie jakieś produkty, które wam pokazałam?
Co ciekawego kupiłyście ostatnio? 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

11 komentarzy:

  1. Szklanki są super, podoba mis ie ten motyw wakacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię żelu Effaclar, owszem-oczyszcza dobrze, ale jest "agresywny", a ja jestem za dokładnym, ale delikatnym oczyszczaniem.

    Ciekawy jestem tych batoników:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten płyn do soczewek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Kiku nie byłam już bardzo długo, ale pójdę po takie szklanki :) Mam dużo, ale takie też chce mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy. Fajne szklanki, buty tez mi się podobają. Lubię też ten żel Effaclar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te buciki i jakie niedrogie ;) A te jogurty bardzo interesujące, nie widziałam ich wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się buty-idealne na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości Kochana, śliczne butki

    OdpowiedzUsuń
  9. batoniki chętnie bym posmakowała

    OdpowiedzUsuń