Ekologicznie :)

Hej :D 


Jak wam mija dzisiejszy dzień? U mnie praca, praca i jeszcze raz praca. Mamy teraz bardzo gorący okres. No, ale dziś nie o tym. Dziś przychodzę z Darem od natury :) 


W sklepie znajdziemy całe mnóstwo pysznych i zdrowych produktów. Co ważne- sklep wspiera Polskich producentów, którzy wierni są tradycji. Dla mnie rewelacja. W jednym miejscu mam wszystko, co lubię :D Czego chcieć więcej?

Miałam okazję wypróbować kilka produktów do picia. Mnie osobiście zachwycił napój z mięty. Moja mama natomiast oszalała na punkcie soku pomidorowego
 
  
Buteleczka i szata graficzna przyjemna dla oka. Napój był pyszny, lekko orzeźwiający. Bardzo mi smakował i z pewnością jeszcze nie raz po niego sięgnę. W środku widoczne są listki mięty. Dla mnie super sprawa. 
 

Soki pomidorowe- to smaki mojej mamy. Warto też zaznaczyć, że ten sok różnił się konsystencją i kolorem od soków, które do tej pory piła. 
 

Sok jest tłoczony, a nie przecierany. Moja mama jest nim zachwycona. Stwierdziła nawet, że jest to jeden z lepszych soków, jakie piła...a uwierzcie- jeśli chodzi o soki pomidorowe..to moja mama jest ekspertem :P 
 

Tutaj mam coś, czego wcześniej nigdy nie próbowałam. Kłącze tataraku to dla mnie totalna nowość. 
Tatarak ma wiele właściwości, między innymi: przeciwzapalne, rozkurczowe, moczopędne, uspokajające, a nawet przeciwbólowe.
 

Kłącze tataraku można stosować wewnętrznie, jak i zewnętrznie. Tatarak charakteryzuje się nieco gorzkawym smakiem. Jeśli chodzi o stosowanie zewnętrzne- a ja na takim właśnie się skupiłam- można go stosować jako płukankę na włosy. Dzięki temu włosy nabierają zdrowego blasku i elastyczności. Przynosi też ulgę przy różnego rodzaju infekcjach jamy ustnej.


Te makarony już od dawna królują w naszej kuchni. Są pyszne. Rewelacyjnie komponują się z warzywami. Ja właśnie takie połączenie preferuję najbardziej. Makaron razowy żytni na długi czas zaspokaja głód. Skład jest prosty, pozbawiony wszelkich ulepszaczy. Dla mnie bomba  :D

I na koniec coś, co używam do praktycznie każdego śniadania- mowa oczywiście o kaszy i płatkach owsianych. Dla mnie to podstawa. Jak wiecie ja zazwyczaj do owsianki dodaję jeszcze łyżeczkę budyniu. Lepiej dnia nie można rozpocząć :D  


Taki posiłek na długo zaspokaja głód. Energia jest na wysokim poziomie. Do tego jest to szybka i pożywna opcja. Zwłaszcza w zimowe poranki- miseczka ciepłej owsianki stawia na nogi :D Owsianka ma to do siebie, że może nie wygląda najlepiej...ale w smaku jest rewelacyjna :D Pycha :D
 


Jeśli nie znacie sklepu Dar od natury, to koniecznie musicie tam zajrzeć. Jeśli szukacie dobrego sklepu ze zdrową żywnością- to ta opcja jest dla was. Szeroki asortyment, świetna jakość produktów i zachęcające ceny :D Zapraszam do sklepu- KLIK :D

https://darodnatury.pl/

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

11 komentarzy:

  1. wspaniałe są takie ekologiczne produkty a napój z gałązką mięty wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowało mnie kłącze tataraku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napój z miętą chętnie bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej rodzinie miałby branie sok pomidorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej napój z mięty mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że niedawno jadłam śniadanie, bo już bym zgłodniała :D Ale samych produktów nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty, nie zamawiałam nic jeszcze w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep ma ciekawy asortyment, można znaleźć wiele cennych produktów :)

    OdpowiedzUsuń