Portfel z niespodzianką :)

Hej :D 


Dziś chciałam wam opowiedzieć kilka słów o bardzo fajnym produkcie marki Jaguar. Ja zdecydowałam się na portfel z wbudowanym powerbankiem, choć oczywiście w ofercie firmy znajduje się całkiem sporo innych, bardzo ciekawych rzeczy.


Portfel zapakowany jest w kartonowe pudełko. W środku znajduje się instrukcja. Obsługa jest niezwykle miła i profesjonalna.


Portfel jest bardzo ładnie wykonany. Jest solidny i dopracowany w każdym szczególe. Jest na tyle uniwersalny, że przypadnie do gustu zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Z boku mamy doczepiany pasek. Zamek działa jak należy. Nic się nie zacina. Dodatkowym atutem jest możliwość personalizacji...z której jak widać..ja skorzystałam :D Tłoczenie jest bardzo ładne, delikatne. Mnie osobiście bardzo się podoba. 

Portfel jest dość duży. Mieści się w nim dosłownie wszystko. Mamy tutaj przegródki, kieszonki, miejsce na coś do pisania...ale to nie koniec...bo w tym portfelu mamy coś jeszcze :P 



Mamy tutaj wbudowany bardzo dobry i porządny powerbank. Kabelek ma dwie końcówki, także naładujemy każdy telefon, czy tablet. Z boku mamy specjalne miejsce na telefon.



Gumowe opaski zabezpieczają nasz telefon przed przemieszczaniem. Dzięki nim mamy pewność, że nasz telefon pozostanie na swoim miejscu przez cały czas. Tym powerbankiem naładujemy nasze urządzenie do pełna do 3 razy. 

Samo uruchomienie powerbanku jest bardzo proste. Z tyłu znajduje się specjalny przycisk oraz diody. Do portfela dołączony został także dodatkowy kabel, dzięki któremu naładujemy baterię. 



Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Sprawdza się w podróży. Powerbank i portfel w jednym- dla mnie to świetne rozwiązanie. Portfel jest niezwykle pojemny i funkcjonalny. Pomieści całe mnóstwo dokumentów..o pieniążkach nie wspomnę  :P Wykonany jest z ekoskórki. Jest to bardzo przydatna rzecz, którą dodatkowo możemy spersonalizować :D Jakość wykonania jest na bardzo wysokim poziomie. Krótko mówiąc- rewelacja :D


Firma Jaguar w swojej ofercie ma całkiem sporo innych, równie ciekawych produktów. Warto odwiedzić stronę firmy :)
 
Co sądzicie o takich produktach?
Znacie markę Jaguar?

http://jaguargift.com/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

22 komentarze:

  1. rewelacja, właśnie zainspirowałaś mnie do tego aby kupić taki gadżet swojemu chłopakowi, ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany portfel z powerbankiem coś dla mnie :) Zaraz zajrzę na stronę producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, jestem pod wrażeniem! Pierwszy raz widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam tego wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zerknęłam na stronę i fajne rzeczy znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam Jaguara, ale ten portfel zrobił na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow pomysł z tym powerbankiem w portfelu jest genialny. Zawsze noszę ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to, że można go spersonalizować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny portfel, idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń