Garść informacji i nie tylko.. :)

Hej :D 


Ojjjj...dawno mnie tu nie było. Wybaczcie :P Strasznie tęskniłam za blogiem i za wami....wytłumaczyć się mogę jedynie brakiem czasu. Po pracy wracałam ostatnio tak zmęczona, że sił brakowało nawet by odpalić laptopa. Powolutku wszystko ogarniam i dziś przychodzę do was z takim szybkim i krótkim postem. 

Mam całą masę postów, które niedługo zacznę publikować....ale wszystko w swoim czasie. 
Chciałam wam pokazać  kilka ciekawych rzeczy, które przyciągnęły moje oko na stronie Zaful.

Zacznę od sweterków....mam na ich punkcie totalna obsesję :P Zgromadziłam już kilka niezłych perełek. Na Zaful znalazłam kilka ciekawych propozycji: 

Sweterek nr 1- KLIK


Sweterek nr 2- KLIK


Sweterek nr 3- KLIK


Moją uwagę przyciągnęły także akcesoria i dodatki. Ciepłe szale to dla mnie podstawa. Na Zaful mamy całkiem spory wybór. Ja bardzo lubię duże,miękkie szale, więc to właśnie takich szukam. Uważam, że tego typu dodatków nigdy za wiele :P 

Szal nr 1- KLIK


Szal nr 2- KLIK


Skoro o dodatkach mowa....to nie mogłam przejść obojętnie obok ślicznych pędzelków :D  

Zestaw 1- KLIK


Zestaw 2- KLIK 




Na stronie Zaful znajdziecie oczywiście całe mnóstwo bardzo fajnych i ciekawych rzeczy :D 
Wpadło wam już coś w oko?

Będzie mi bardzo miło, jeżeli poklikacie w linki :D Z góry dziękuję :D

I na koniec....obiecuję, że od teraz będę pojawiała się na blogu częściej :D

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

16 komentarzy:

  1. Całą listą z Zaful trafiłaś idealnie w mój gust :) Z przyjemnością poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się ten drugi sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jakie śliczne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi i trzeci sweterek przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne sweterki i pędzle, zamówiłam sobie ten szary szalik,

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham sweterki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu szal-chustę mam z tamtego roku i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter z odkrytymi plecami jest super!
    Ja ostatnio też nie narzekam na nadmiar czasu :( Ale super, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi sweterek jest przepiękny :) Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalik jest mega :) Robi się coraz zimniej więc warto pomyśleć o czymś co nas ogrzeje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne sweterki, szczególnie ten z twistem na plecach
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny drugi sweter i druga chusta :)

    OdpowiedzUsuń