Raj na ziemi :)

Hej :D 


Dziś chciałam wam opowiedzieć o swojej przygodzie z Kliniką Anna Pikura. Pani Anna ma salony firmowe we Wrocławiu, Krakowie oraz Gdyni. Ja trafiłam właśnie do Gdyni. Kosmetyki tej marki pokochałam bez pamięci. Byłam podekscytowana swoją wyprawą. 



Na wstępie muszę powiedzieć, że salon wspaniale się prezentuje. Jest nieduży, przytulny i  kameralny. Klinika w Gdyni znajduje się przy ulicy Świętojańskiej 81. 


Atmosfera była po prostu wspaniała. Relaksacyjna muzyczka, piękne aromaty i przeurocza Pani Katarzyna, która od progu wita ciepłym uśmiechem. Zostałam ugoszczona pyszną herbatką, a potem przeszłyśmy do rozmowy. Pani Kasia ma przeogromną wiedzę. Widać, że kocha to co robi. O swoim zajęciu opowiada z prawdziwą pasją- mogłabym ją słuchać godzinami.





Pani Katarzyna oprowadziła mnie po klinice. Pokazała gabinety, w których dzieją się czary. Opowiedziała o zabiegu, który dla mnie przygotowała. I chwilę później rozpoczął się cały proces.



Ja miałam wykonany zabieg o nazwie Sophisticated Care. Jest to zabieg na twarz z możliwością rozszerzenia na szyję i dekolt. Pierwszy krok- zmycie makijażu. Pani Kasia opowiedziała mi co nieco o mojej skórze.


Całość zaczęła się od peelingu kawitacyjnego, który rewelacyjnie oczyścił cerę. Następnie Pani Kasia za pomocą sonoferezy wprowadziła kolagen AP BIO AKTIV PLUS, który dociera do głębokich warstw naszej skóry. Czułam tutaj lekkie pieczenie. Natomiast chwilę później mogłam się zrelaksować, gdyż przeszłyśmy do kolejnej części zabiegu. Masaż Glorius Touch to czysta przyjemność. Pozwala nam się odprężyć w 100%. Na sam koniec aplikowana jest maska algowa. Cudo! Ta maseczka ma niezwykłe właściwości kojące. Pięknie odżywia, koi i rozświetla buźkę. Całości towarzyszyły wspaniałe kosmetyki marki Anny Pikura. 




Po zabiegu czekał na mnie świeży, lekko schłodzony soczek. Idealne zakończenie całej przygody. Oczywiście nie obyło się bez rozmowy z Panią Kasią. Czułam się wspaniale. Byłam wypoczęta, zrelaksowana i mimo braku makijażu czułam się po prostu pięknie  :D 



Efekty po zabiegu są natychmiastowe. Skóra jest miękka, wygładzona i rozświetlona. Nie mogłam się nadziwić. Koloryt był wyrównany, zaczerwienienia poznikały. Nawilżenie było wyraźnie wyczuwalne. Pani Kasia rozwiała wszelkie moje wątpliwości i odpowiedziała na wszystkie pytania. Moim zdaniem zaufanie do drugiej osoby przy tego typu zabiegach jest bardzo ważne. Ja bez mała opowiedziałam tej Pani historię swojego życia. Ha ha ha  :D 


Wizyta z Klinice pozostanie w mojej pamięci przez długi czas. Taki relaks był mi potrzebny. Czułam się świetnie. Skóra po tym zabiegu  rewelacyjnie wygląda. Myślę, że jak tylko będę w pobliżu, to na pewno poddam się kolejnym zabiegom. Piękny wystrój, eleganckie wnętrze, świetna atmosfera i pełen profesjonalizm- to tylko kilka zalet Kliniki Anna Pikura w Gdyni. Wspomnę jeszcze o cenie. Za zabieg, który obejmuje twarz, szyję i dekolt płacimy 199 zł.




Korzystacie z takich zabiegów?
Co sądzicie o tego typu pielęgnacji?
http://annapikura.com/

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

38 komentarzy:

  1. ojjjj... a ja nie dostałam soczku i nie zobaczyłam drugiego gabinetu ;/ widzę że byłyśmy w tym samym salonie:)
    Wizytę wspominam miło i chętnie wybiorę się tam ponownie... już samo miejsce ma niezwykle kojące działanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystrój robi wrazenie, fajnie że mialaś okazję chwilę się zrelaksować, bo takie momenty są nam kobietom potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsce, w którym można się zrelaksować

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne wnętrze, fajnie, że uczucia Twoje też były pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja się wybiorę :) Bardzo fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wyobraziłam siebie tam na foteliku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio się tam wybrałam, tyle że we Wrocławiu :) Super miejsce, można się zrelaksować i poczuć pięknie. Pełen profesjonalizm, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ale cierpię na absolutny brak czasu na takie zabiegi. A jak już znajdę dłuższą chwilę dla siebie to wolę posiedzieć w domu, z bliskimi i zafundować sobie bardzo relaksujące domowe spa we własnym fotelu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Niesamowita klinika :) Chętnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba przyznać, że klinika robi wrażenie. Świetnie wyposażone miejsce ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, zazdroszczę takie relaksu. Dobrze wiedzieć, że salon jest również we Wrocławiu, może się kiedyś wybiorę :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam pięknie ;) Chętnie bym taki salon odwiedziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z pewnością było wspaniale, chętnie wybrałabym się w takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym się znaleźć w takim raju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie miałam okazji wypróbować, ale w takim miejscu sam relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, że czułaś się wyjątkowo i zrelaksowałaś się:)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba wybiorę się w takie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wystrój ... uwielbiam takie miejsca

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahhh, zachęciłaś mnie do tego, żeby kiedyś wybrać się do miejsca jak to i zafundować sobie relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały pomysł na poprawę kondycji skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak bardzo by mi się teraz przydał taki relaks !! Marzy mi się oj marzy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście takie miejsca odstresują i warto do nich wpadać od czasu do czasu. Tym, którzy nie mają zbytnich funduszy, czasu lub miejsca polecam kąpiele z aromaterapią. U mnie najlepszym olejkiem do kąpieli jest ten lawendowy. Ja w Poznaniu mogę polecić SPA na Termach i tamtejszy kompleks saun. Wiem, że Spalarnia w Puszczykowie też ma bardzo dobra renomę, ale ja mam zdecydowanie za daleko, żeby tam dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Opis zabiegu brzmi ciekawie i kusząco, z chęcią również wybrałabym się na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie tam! Chciałbym wysłać tam swoją kobietę, czy mogę po szczegóły zgłosić się na priv?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydałaby mi się taka chwila relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Samo patrzenie na takie wnętrze sprawia, że się relaksuję :)

    OdpowiedzUsuń