Tym razem...dietetycznie :)

Hej :D 


Dziś chciałam wam opowiedzieć o pewnej książce. Chyba każda z nas marzy o idealnej figurze. Ja chętnie sięgam po różnego rodzaju poradniki. Tym razem w moje ręce wpadła taka oto książka:


Książka jest ładnie wydana. Autor pisze ciekawie. Rozważnie podchodzi do diety. Nie ma tutaj morderczych głodówek. Wręcz przeciwnie :D David Zinczenko zdradza nam jak można podkręcić metabolizm. Objaśnia też wpływ pokarmów na nasze geny.



Książka została podzielona na kilka części. Język jest prosty i zrozumiały. Autor wyjaśnił w jaki sposób możemy walczyć z tłuszczem bez ograniczania kalorii. Omawia zagrożenia i choroby, które mogą pojawić się wraz z nadwagą. 





W książce pojawiły się także bardzo ciekawe przepisy. Wszystko jest opisane, także wykonanie tych posiłków nie stanowi żadnego problemu. Ja wypróbowałam już większość i muszę powiedzieć, że bardzo mi te dania smakowały.




Jak wiadomo- jest dieta...muszą być i ćwiczenia. Autor również zadbał i o ten dział. Mamy tutaj plan treningowy. Ćwiczenia są opisane, a zdjęcia pomagają nam w zobrazowaniu całości. Wszystko jest  proste i nieskomplikowane.



Autor tłumaczy wszystko w jasny i klarowny sposób. Nie ma tu nakazów i zakazów. To raczej sugestia w jaki sposób powinniśmy postępować, by cieszyć się nie tylko piękną sylwetką, ale przede wszystkim zdrowiem. Specjalnie opracowany jadłospis, bardzo fajne ćwiczenia- wszystko mamy podane na tacy. Wystarczy tylko wziąć się do roboty i działać :D


Uważam, że książka jest warta uwagi. Przyjemnie się ją czyta. Treść jest przyswajalna, nie jest obciążona różnymi wywodami. Bardzo mi się podoba gotowy plan posiłków, plan treningowy i przepisy, z których możemy korzystać  :D 

Lubicie takie książki?
Sięgacie po poradniki?

http://www.studioastro.pl/

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

12 komentarzy:

  1. z chęcią sobie kiedyś taką kupie, może zmotywuje mnie do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka. Mam ten problem że po kazdym posiłku widać odstający brzuszek. Ale ciekawa jestem czy w tych przepisach są posiłki mięsne też?

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rady i porady, lubię poradniki, które zostały napisane w prosty i czytelny sposób. Wiedzy nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak książka na płaski brzuch, to ja jej nie potrzebuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, przydałaby mi się taka książeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj leniuch ze mnie ostatnio jeśli chodzi o ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń