Słodkie sny- czyli nowy komplet poscieli :)

Hej :D 


Jak wam mija dzień? Ja małymi krokami robię porządki. Szykuję się na zmianę pory roku...wyciągam różne ozdoby, wyrzucam niepotrzebne rzeczy...krótko mówiąc- dzieje się :D 

Swoje porządki zaczęłam od podstaw. Pierwszy przystanek- łóżko. Zdrowy sen to podstawa. Ja postawiłam na sklep z pościelą Słodkie Sny


Sklep Słodkie Sny ma bardzo ciekawą i rozbudowaną ofertę. Ja skompletowałam sobie bardzo fajny zestaw, który składa się z kołdry antyalergicznej Medical Duo, poduszki antyalergicznej Medical 70x80, a także poduszki antyalergicznej Medical 40x40.


Moja kołdra jest w rozmiarze 140x200cm. Nadaje się dla osób wrażliwych, ze skłonnością do alergii. To kołdra zimowa. Bardzo lekka, ciepła i bardzo przyjemna. To gwarancja komfortowego i zdrowego wypoczynku.



Kołdra Medical Duo jest wykonana z dwóch osobno pikowanych kołder. Są one ze sobą połączone na stałe. Tworzy to pewnego rodzaju komorę powietrzną. Kołdra wspaniale trzyma ciepło. Wypełnienie jest stabilne- co oznacza, że nie przemieszcza się po całej powierzchni kołdry. Ja się strasznie wiercę, więc dla mnie taka kołdra to ideał. Kołdra zachowała swój kształt. 


Tak jak wspomniałam- kołdra jest puszysta i lekka. Bardzo komfortowo się pod nią śpi. Ciepełko równomiernie jest rozprowadzone. W razie zabrudzeń- kołdrę można prać w 95 stopniach. Kołdra jest świetnie wykonana. Jest solidna. Muszę również dodać, że cena jest bardzo atrakcyjna.  

Tak jak wspominałam na początku- wybrałam również dwie poduszki. Większa ma rozmiar 70x80, natomiast mniejsza 40x40.


Poduszka antyalergiczna Medical AMW wyposażona jest w zamek błyskawiczny, który daje nam możliwość regulacji ilości wsadu. Jest to bardzo fajna opcja, bo każdy może ją dostosować  do swoich potrzeb. Poduszka jest estetycznie wykonana.




Poduszka jest bardzo wygodna. Dostosowuje się kształtu i położenia głowy. Rano budzę się wyspana i zrelaksowana. Poduszka jest miękka i jakby to ująć...elastyczna :D Zapewnia zdrowy i wygodny wypoczynek :)



I już na koniec mała poduszka antyalergiczna Medical. Tutaj również nie mam na co narzekać. Poduszka jest bardzo wygodna. Wypełnienie jest miękkie i puszyste. Fajnie można ją wyprofilować. Dobrze się układa pod głową.


Seria Medical idealnie nadaje się dla alergików. Poduszka jest niedużych rozmiarów, więc oczywiście nadaje się do zabrania w dłuższą podróż. Z doborem pościeli na ten komplet nie miałam problemu. Co ważne wszystko trzyma się na swoim miejscu...także rano budzę się przykryta kołdrą, a nie tylko poszewką :P Cały komplet świetnie się u mnie spisuje. Jestem bardzo zadowolona.



Znacie sklep slodkiesny.pl?
Jak wam podoba się mój komplet pościeli?

https://slodkiesny.pl/


Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :***

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet! Taki letni, na poprawę humoru w deszczowe jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) a pościel bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet świeżej pościeli zawsze mnie bardzo cieszy, niedługo będę wymieniać dlatego zaglądnę na stronę.

    OdpowiedzUsuń
  4. już patrzę co jeszcze ciekawego mają, pściel fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu, ale bardzo chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklepu nie znam, a komplet bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna pościel, do nowego mieszkania na pewno kupię sobie nową kołdrę , poduchy itp. pościel akurat często kupuję, lubię zmiany

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplet, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm cudownie i miękko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak wygodna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spadłaś mi z nieba :D Akurat planuję kupić nową kołdrę i poduszkę,wstyd przyznać jak długo mam swoje stare,cud że mnie roztocza nie zjadły jeszcze :D Zapisuję do ulubionych i już się rozglądam za moimi wymiarami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zdania, że pościel powinna zawsze być najwyższej jakości. Dlatego również zainwestowała w dobrą kołdrę całoroczną https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne/caloroczne-koldry-naturalne i teraz wiem, że to był dobry wybór. W końcu czuje że mogę się porządnie wyspać.

    OdpowiedzUsuń