Nowinki :)

Hej :D 


Dziś chciałam wam pokazać kilka moich nowości. Mam tutaj garstkę prezentów imieninowych, troszkę zakupów oraz rzeczy, które wpadły mi w oko :)

Zacznę od zakupów. Natrafiłam na kilka fajnych promocji. W aptece na wyprzedaży upolowałam balsam Cetaphil za uwaga: 5 zł.


W sklepie z bielizną dokupiłam ozdobne ramiączka. Koszt- ok 10 zł.
 

W sklepie Lokah kupiłam 2 komplety przypinek. Komplet kosztował 5 zł.
 

W Biedronce na promocji kup 2 zapłać za 1 zdecydowałam się na płyn do kąpieli oraz sól.
 


 W Home&You na promocji druga rzecz za 10 zł zdecydowałam się na kilka świec...



Pokażę wam jeszcze prezenciki. Do mojej kolekcji wpadła kolejna świeczka. Wygląda i pachnie po prostu cudownie. 
 

 Taki przyjemniaczek od niedawna zajmuje honorowe miejsce na moim łóżku ;) 
 

Uważam, że kubków nigdy za wiele :P Tak więc do mojej kolekcji dołączył taki piękny kubek z przykrywką :D 

No...skoro jesteśmy w temacie kubków...zobaczcie jakie cudeńka znalazłam na stronie Gamiss:

Kubek 1- KLIK


Kubek 2- KLIK

Moją uwagę przyciągnęły także poszewki na poduszki: 

Poszewka 1- KLIK  

Poszewka 2- KLIK

Na stronie Gamiss znajdziecie także całe mnóstwo fajnych ubrań. 
Mi spodobały się między innymi te bluzy. 

Bluza 1- KLIK  

Bluza 2- KLIK
 
 Oczywiście będę wdzięczna jeżeli poklikacie w linki :D

Wpadło wam coś w oko?
Kupiłyście ostatnio coś ciekawego? 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

25 komentarzy:

  1. sliczne te kubeczki z Gamiss :)
    Kliknęłam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajne propozycje na święta
    pozdrawiam
    riwlawn.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel pod prysznic Róża i Mleczko Kokosowe i muszę przyznać, że pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachowe świece :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy udało Ci się kupić :)
    Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię biedronkowe sole. Też kupiłam na zapas :)
    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega fajne przypinki :D Mam chęć kupić sobie nowy kubek do pracy, ale sama nie wiem jaki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne nowości :) Śliczne rzeczy, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od jakiegoś czasu kupuje masowo sól do kąpieli :) Fajne te twoje sole :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie świece to moja słabość :) a w piątek dostałam kominek i woski zapachowe więc mam kolejną słabostkę :) poszewka ze złotem jest cudna!

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę w Lokah też czasem bywam:) ciągnie mnie tam ten klimat tego miejsca i mnóstwo kolorowych rzeczy, najbardziej kuszą mnie lampki solne:)
    Kubek numer 1 rewelka, ciekawa jestem jak w rzeczywistości wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś mistrzynią okazji, też na pewno zdecydowałabym się na te świece. Cetaphil kiedyś kupowałam po 40-50 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kubki-kubeczki-ich nigdy dość :D a ten renifer musi być mój....no po prostu MUSI :D
    PS: fajnie tu-zostaje na dłużej-dołączam do obserwujących i zachęcam do tego samego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że jesteś miłośniczką świec :D Ja właśnie miałam coś kupić na promocji w home and you ale nie umiałam się zdecydować haha :D Te propozycje kubków super ;) Pierwszy wpadł mi w oko - taki świąteczny :D Po-klikane

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne nowosci ja poprosze cetaphil

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe rzeczy - kilka z chęcią bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So sweet, lovely post :)

    http://www.yelizinkesifleri.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne nowości! Te kubki z pokrywkami wyglądają niesamowicie! A twoje świece - bosko! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń