Zacznę od podsumowania....

Hej :D 


Dziś przychodzę do was z małym podsumowaniem. Końcówka roku była dla mnie bardzo ciężka. Wydarzyło się kilka nieprzyjemnych sytuacji. Na blogu pojawiałam się nieco rzadziej. Mój laptop niestety coraz częściej szwankował....aż w końcu tuż przed świętami całkowicie odmówił posłuszeństwa. Udało mi się na szczęście odzyskać to, na czym mi zależało (oczywiście z pomocą informatyka). Mój poprzedni laptop służył mi dzielnie przez wiele lat. Muszę wam powiedzieć, że tylko dwa razy  miałam z nim jakieś problemy. Myślę, że dałoby się go naprawić, ale jestem gotowa na nowszy model :P Także zrobiłam sobie prezent :D


No a skoro o prezentach mowa...to jak tam..Mikołaj się spisał? Ja jestem zadowolona z upominków. To tylko niektóre rzeczy:





A tutaj jeszcze część prezentów od brata...tak...to dwie świnki...taki nasz żart :P 



   
Kolejna sprawa to konto na FB...To chyba jakieś fatum...ale znowu ktoś zagarnął moje konto. Raczej już nie odzyskam dostępu do tego konta, więc póki co działam jedynie na blogu i IG. 

Nowy Rok i jestem gotowa na kolejne zmiany...a trochę się ich szykuje. Muszę wam się pochwalić- zapisałam się na kilka kursów...także wracam do nauki :P Podsumowując- rok 2017 nie był najgorszy, choć końcówka dała o sobie znać. Ogólnie- mam masę planów i jeszcze więcej marzeń do spełnienia. Będę oczywiście dążyła do ich realizacji ze wszystkich sił.

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

14 komentarzy:

  1. Piękne prezenty - Twój Mikołaj się spisał i mój też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjj ja to chyba niegrzeczna byułam bo słabo z mikołajem u mnie ;) heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości, też jestem zadowolona ze swojego Mikołaja, muszę zacząć czytać motywujące książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój 2017 był nie najgorszy, ale bez rewelacji i przełomów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam naprawiałam laptopa w Rumii jest taki Pan to jest JK Komputer a Starowiejskiej nad tą knajpą Kredens (swoją drogą fajna knajpa) tam naprawiałam i naprawiam jakoś po tych usługach mi sie sprzęt mi długo chodził tez kupiłam drugiego laptopa ale tego też używam i jakoś mam sentyment w sumie to lepiej mieć dwa jeden zapasowy niż mieć tylko jeden. Gorzej jak dwa sie zepsują ale mam nadzieje że to nie nastąpi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka sliczna paletka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poscie bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty widzę że udane, zwłaszcza świnki jakie urocze :D Współczuję kradzieży konta na fb, nie wiedziałam że takie rzecz się zdarzają

    OdpowiedzUsuń
  8. Cholera,co to z tymi kradzieżami kont? Koleżance też nagle zablokowali,nie wiadomo czemu...
    Życzę żeby nowy rok był lepszy i bez żadnych nieprzyjemnych sytuacji :*

    OdpowiedzUsuń
  9. oh i love this palette..!thanks for sharing.
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne upominki :) Oby nowy laptop dobrze Ci służył :)

    OdpowiedzUsuń