Rossmann...ciąg dalszy :)

Hej :D 

Dziś przychodzę do was z następną częścią moich zakupowych szaleństw. Coś mnie podkusiło i poszłam kolejny raz...i kolejny raz do Rossmanna. 


Jak wiecie ja miałam dostęp do tej promocji nieco szybciej. Byłam zadowolona z tego, co kupiłam... 
I w zasadzie tylko dlatego, że pojawiło się kilka nowości, które wcześniej nie były dostępne w sprzedaży skusiłam się na kolejne zakupy. 

Tym razem dokupiłam sobie zabieg do ust Eveline oraz peeling do ust zWibo. 
 

Zdecydowałam się jeszcze na Fix Lirene, primer/serum do twarzy Wibo. Po raz pierwszy pojawił się u mnie także podkład Bourjois :) 
 

Kolejne podejście i kolejne łupy. Tym razem w koszyku wylądowały: korektor i primery z Wibo. 
 

Wybrałam jeszcze bronzer Wibo, kredkę czarną Wibo i dwa tusze: Bourjois i Loreal. 
 

Do tego dorzuciłam jeszcze żele Isana. I jeden i drugi zapach bardzo mi się podoba  :D 
 

Spokojnie...to już prawie koniec. Dokupiłam sobie oliwkę z aloesem, mgiełkę samoopalającą i sztyft Lady Speed Stick. 

 
Słyszałam, że już szykuje się kolejna promocja w Rossmannie. Tym razem 2+2 na pielęgnację twarzy. 

Macie już coś na oku? 
Znacie produkty, które upolowałam? 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

14 komentarzy:

  1. Wszystko mi się podoba :D te nowe żele z Isany faktycznie są mega przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości, ja nie skorzystałam z promocji i nie byłam w rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie podkład Bourjois :) Ja tym razem nie skorzystałam z promocji

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale ciekawią mnie te wszystkie nowości z Wibo i Lovely, szczególnie korektor Liquid Camouflage ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę nei wiedziałam że wibo ma peeling do ust

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe nowości, podkład Healthy Mix mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te korektory chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum od Wibo ostatnio wszędzie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele Isany zapowiadają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń