Troszkę spóźnione denko :)

Hej :)


Dziś przychodzę do was z szybkim i krótkim postem. Zapraszam na denko :D 
 

Oto produkty, które udało mi się wykończyć w poprzednim miesiącu. Są tu rzeczy, które pokochałam...polubiłam, ale także takie, których więcej już nie kupię. 

Zacznę od kosmetyków do włosów. 
 

Isana suchy szampon- całkiem przyjemny, może nie najlepszy szampon jaki miałam...ale daje radę. Zapach dla niektórych może być zbyt mocny. Produkt jest tani. Całkiem wydajny. Może kupię kolejny raz. 

Got2b- produkt miał unosić włosy...no właśnie- miał. U mnie ten kosmetyk się nie sprawdził. Nie robił dosłownie  nic. Z pewnością kolejny raz u mnie nie zagości.  


Misie na zdrowe włosy- żelki kupiłam na promocji w Rossmannie. Skusiłam się z czystej ciekawości. Mi osobiście smak nie przeszkadzał- gdzieś tam rzeczywiście można poczuć lekką goryczkę. Żelki stosowałam według zaleceń. Mam wrażenie, że włosy lepiej wyglądały. Rozpoczęłam już kolejne opakowanie Misiaków :) 


John Frieda- spray dodający objętości całkiem fajnie się u mnie sprawdził. Objętość nie była może oszałamiająca, ale mimo wszystko byłam zadowolona z tego produktu. Aplikacja przyjemna, zapach mógłby być troszkę lepszy. Kosmetyki był wydajny. 

Radical- bardzo polubiłam ten produkt. Stosowałam go na wieczór. Poprawił kondycję moich włosów. Włosy były po nim błyszczące, sypkie i odżywione. Spray był lekki i bardzo wydajny. Produkt jest tani i wart spróbowania. 

Serum Garnier- ten produkt również polubiłam. Serum było bardzo wydajne. Włosy dobrze się rozczesywały. Były gładkie i błyszczące. Serum nie obciążyło, ani nie przetłuściło moich włosów. Stosowałam głównie na końcówki. 

Ok, czas na inne produkty :)  


Nivea antyperspirant- bardzo lubię ten produkt. Dobrze się u mnie sprawdza. Nie pozostawia białych śladów. Spełnia swoje zadanie. Jest tani i wydajny. Z pewnością jeszcze nie raz się u mnie pojawi. 

Moschino- zapachy tej marki po prostu uwielbiam. Light Clouds nie jest wyjątkiem. Piękny, subtelny zapach. Idealnie trafia w moje gusta. Długo się utrzymuje. Mała buteleczka idealnie mieści się do torebki :) Tu mogę ze 100% powiedzieć, że zapach zagości u mnie kolejny raz...no dobra...w zasadzie...po weekendzie powinnam otrzymać swoją paczkę z zamówieniem...w której znajduje się ten zapach.  


Beauty Forlulas- chłodząca mgiełka do twarzy i ciała jest moim ulubieńcem już od dłuuugiego czasu. Świetnie sprawdza się w upalne dni. Jest bardzo tania i całkiem wydajna. Używam ją również do zmoczenia mojej gąbeczki. Mam całkiem niezły zapas tego produktu w swojej szafce, bo niestety nie zawsze można ją dostać. Warto sprawdzać w aptekach. 

Ziaja płyn dwufazowy- mimo, że jest to produkt dwufazowy, to nie zostawia tłustej warstwy przy zmywaniu makijażu. Mam mieszane uczucia, jeśli chodzi o tej kosmetyk. Z lekkim makijażem radzi sobie całkiem dobrze. Jest też wydajny i tani. Nie podrażnił mnie. Problem tkwi w tym, że nie radzi sobie z tuszem do rzęs. Raczej będę szukała czegoś lepszego. 

Essence matujący utrwalacz- kosmetyk, który u mnie się nie sprawdził. Wysuszał mi cerę, niezbyt przyjemnie pachniał. Nie utrwalał i nie matowił. Kupiłam go z ciekawości na promocji. Teraz już wiem, że ten produkt nie jest dla mnie.

I to tyle :) 
Znacie może któryś z tych kosmetyków?

Na dziś to tyle. 
Trzymajcie się i do następnego :*** 

9 komentarzy:

  1. Miałam ten lakier, robił skorupę na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. got2b to puder czy lakier?
    Wyglądają tak podobnie, że raz się pomyliłam i zamiast lakieru pięknie pachnącego malinami kupiłam puder, który okazał się porażką, okropny był, nic nie robił i musiałam wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie puder. Kompletna tragedia... ;/ Szkoda kasy na ten produkt.

      Usuń
  3. Jest trochę tych produktów, ale żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego, ale na sobie żadnego nie sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu poznać te żelkowe misiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. duże te denko. Sama musiałabym coś takiego zrobić, zmusiałabym się do wykorzystania resztek produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie te serum garnier, pięknie pachnie ♥

    zapraszam mój blog

    OdpowiedzUsuń