Gwiazdy w moim domu :)

Hej  :) 

Jak uwielbiam otaczać się pięknymi zapachami.  Odpowiednio dobrane perfumy stanowią ozdobę, dodają nam pewności siebie. Jakiś czas temu miałam okazję poznać perfumy Vabun.



Zapach Vabun for Lady No.5 są bardzo kobiece i delikatne. Flakonik jest prosty, atomizer działa bez zarzutu. W środku znajduje się 50 ml produktu. Jest to typ kwiatowo-drzewny. 
Nuta bazy: kamelia i nuty drzewne.
Nuta głowy to liczi i bergamotka.
Nuta serca: drzewo różane i róża.


Vabun No.5 to piękny i zmysłowy zapach. Woń jest intensywna, ale nie przytłacza. Warto dodać, że długo się utrzymuje. Moim zdaniem nadaje się zarówno na co dzień, jak i na większe wyjścia. Zapach jest subtelny i elegancki.  


Teraz coś dla mężczyzn. Mój tata i brat bardzo chętnie przystąpili do testów. Do taty zdecydowanie przemówił Gold Edition. 


W złotym flakoniki znajduje się 100 ml produktu. Atomizer się nie zacina. Zapach jest wytworny i z pazurem. Jeśli chodzi o nuty zapachowe, to znajdziemy tu między innymi: piżmo, miętę, gałka muszkatołowa, owoce. Muszę przyznać, że to nietypowe i całkiem intrygujące połączenie.


Tacie ten zapach bardzo się podoba. Jest wyrazisty i konkretny. Woń jest bardzo przyjemna, długo się utrzymuje. Na początku jest intensywna, potem staje się subtelna. Ciekawe połączenie sprawia, że tata bardzo chętnie sięga po Vabun Gold.


Na koniec kilka słów o zapachu, który spodobał się mojemu brata- Vabun Sport. Flakonik całkiem ciekawie się prezentuje. Przeplatają się tutaj takie nuty jak: piżmo, ambra, kardamon, drzewo sandałowe. 


Zapach z pewnością przypadnie do gustu mężczyznom pełnym energii i wigoru. Woń dodaje chęci do działania. Długo się utrzymuje na ciele i na ubraniu. Zapach idealnie sprawdzi się na co dzień, do pracy, czy na jakąś imprezę. Brat jest zachwycony tym zapachem. Chętnie po niego sięga. Powiem więcej- skusił się już na kolejną butelkę Vabun Sport.


Znacie markę Vabun?
Jakie zapachy lubicie najbardziej? 

http://www.vabun.pl/?v=9b7d173b068d

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :*** 

17 komentarzy:

  1. ja też kocham zapachy, zawsze używam perfum, mój chłopak miał te z wabun więc ja muszę poznać lady

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, jedynie czytałam o tych zapachach na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nich sporo, ale jeszcze nie miałam okazji sprawdzić jak pachną 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam perfumy od nich, są śliczne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten damski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten damski zapach!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się super, ale ja nie słyszałam o tych zapachach :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki ale świetnie się prezentują :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten męski w złotym flakoniku jest cudny ;) Podarowałam go tacie ;) Miałam też dokładnie tę wersję damskiego zapachu, ale po kilku użyciach zupełnie mi się przestał podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem zapachów tej marki,ale nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Męska wersja nie totalnie przytłacza :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ta różową mam na wykończeniu, męską złotą wersję ;) Lubię obie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje perfumki właśnie się kończą, muszę się w coś zaopatrzyć.

    Zapraszam na nowy post o koniach. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zapachów, ale jestem wielką maniaczką perfum:)

    OdpowiedzUsuń