Pomysł na prezent idealny :)

Hej  :) 

Jak wam mija dzisiejszy dzień? Przychodzę do was z przepięknym pomysłem na prezent. Chciałbym wam pokazać jak w prosty sposób wyczarować uśmiech na twarzach najbliższych :) 

Zdjęcia utrwalają ulotne chwile. Ja staram się wywoływać zdjęcia...to, co w folderach na laptopie...to jedno... Jednak te wywołane są prawdziwym skarbem...zwłaszcza, gdy znajdą się w albumie, czy przybiorą formę fotoksiążki. 

My zdecydowaliśmy się podarować taką fotoksiążkę rodzicom. Moim zdaniem będzie to również idealny prezent dla przyjaciółki, czy ukochanej osoby.


Książka jest podziękowaniem dla naszych rodziców...a przy okazji i prezentem na ich kolejną rocznicę ślubu. Tworzenie tego prezentu było prawdziwą przyjemnością. Na stronie PRINTU znajdziemy całe mnóstwo cudownych szablonów.


Szablony i dodatki można wybierać i dowolnie modyfikować. Ja bardzo lubię takie personalizowane prezenty. Sama fotoksiążka  jest rewelacyjnie wykonana. Twarda okładka, jakość wydruku na wysokim poziomie. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.




Powiem szczerze, że rodzicom zakręciła się łezka w oku...gdy zobaczyli swój prezent na rocznicę. Zdjęcia przywołały mnóstwo wspomnień, uśmiechu i radości :) Mimo, że w albumie znalazło się kilka szalonych zdjęć...to moja mama chętnie chwaliła się tym prezentem wśród rodziny i znajomych.



Uważam, że taki prezent przypadnie każdemu do gustu. Wywoła same pozytywne emocje. Fotoksiążka wyszła idealnie. Zdjęcia, szata graficzna, dodatki i napisy- wszystko tak, jak sobie wymyśliłam  :D Przede wszystkim te wspomnienia zostaną z nami już na zawsze :) Z całego serca mogą wam polecić firmę PRINTU. Obsługa rewelacyjna, przesyłka ekspresowa, a sama fotosiążka....jest po prostu wspaniała :)


Co sądzicie o takim prezencie?
Jak wam się podoba fotoksiążka

https://printu.pl/fotoksiazka

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

11 komentarzy:

  1. fotoksiążka to fantastyczny prezent, ja podarowałam taką kiedyś siostrze

    OdpowiedzUsuń
  2. taka książka to naprawdę rewelacyjny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama sobie planuje zrobić taki prezent, tzn zrobić fotoksiążkę z naszego ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie fotoksiążki są ostatnio bardzo modne ;) To świetny pomysł na prezent i rewelacyjna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotoksiążka jest świetnym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na rewelacyjny prezent 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe mam identyczne zdjecie w peruce;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent dla rodziców. Z pewnością z uśmiechem będą niejednokrotnie do tego wracać. My wpadliśmy na pomysł stworzenia fotokalendarza dokumentującego zmiany zachodzące w firmie w poszczególnych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń