Niebanalny prezent :)

Hej :)

Jak tam przygotowania do Świąt? Prezenty już zrobione? 
Jeżeli jeszcze nie macie upominków dla najbliższych...to przychodzę z pomocą. 

Kreatywna Okładka sprawi, że na twarzy obdarowanego pojawi się szeroki uśmiech. 
Ja zdecydowałam się na prezent na 30 rocznicę ślubu.



Całość jest pięknie i starannie wykonana. Wszystko dopracowane na ostatni guzik. A co ważne- prezent jest personalizowany. Zespół Kreatywnej Okładki chętnie pomaga i odpowiada na pytania. Doradzą i stworzą wymarzony prezent. Sam proces tworzenie jest bardzo łatwy i każdy sobie z tym poradzi. Wystarczy, że wyślemy zdjęcie, dodamy tekst...a resztą zajmie się zespół Kreatywnej Okładki. A efekty? Moim zdaniem- REWELACJA!




Jakoś i wykonanie jest na wysokim poziomie. Napisy i zdjęcie są wyraźne i takie jak sobie życzyłam. Ja zdecydowałam się na okładkę w białej ramie. Jednak do wyboru jest jeszcze czarna rama oraz antyrama.


Taki prezent będzie nadawał się na wiele różnych okazji: urodziny, ślub, czy rocznica. Bez wątpienia oczaruje i ucieszy obdarowanego...a przy okazji stanie się piękną ozdobą ściany.




Ja jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Serdecznie polecam Kreatywną Okładkę. W 100% trafili w moje gusta. Przesyłka jest starannie zapakowana- tak, by towar nie uszkodził się podczas transportu. Polecam! 


 Znacie firmę Kreatywna Okładka?
Jak wam się podobają takie prezenty?


https://kreatywna-okladka.pl/


Dajcie koniecznie znać. 

Na dziś to tyle.
Trzymajcie się i do następnego :***

9 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł na prezent :) w kazdej chwili gdy popatrzy się na niego przypomni te wspaniałe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie niektórym spodoba się taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, cudo, idealny prezent na rocznicę ślubu, piękna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny pomysł na prezent! Moi rodzice obchodzą rocznicę w ślubu w Sylwestra, więc akurat może się skuszę na taki podarunek dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie jak zawsze cos ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywny prezent na rocznicę :) Pamiątka na lata!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że spersonalizowane prezenty są wyjątkowe. Pięknych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice ,keep on sharing ,god bless you
    Happy new year
    warm greetings from

    Bulk SMS Service Provider in Kolkata

    Bulk SMS Company in Kolkata

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł! Uwielbiam niebanalne prezenty, które są przemyślane i mogą pomóc w życiu codziennym. Mój znajomy widział, że interesuję się ludzką psychologią i często czytam jeden blog o psychoterapii. To jaki prezent od niego dostałam na swoje 34 urodzin przerósł moje oczekiwania. Nie zdradzę tego, bo to dość prywatna sprawa, ale wcześniejsze odpowiednie przygotowanie i tematyczne podejście do podarunku potrafi zrobić wrażenie.

    OdpowiedzUsuń